Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

Vienots rēķins no Telekomunikāciju grupas

   

Par sakariem atbild Telekomunikāciju grupa

 

Pašlaik telekomunikāciju lietotāji Latvijā var izvēlēties starp vairākiem fiksēto sakaru telekomunikāciju operatoriem. Viena iespēja - jebkurš Lattelecom tālruņa līnijas abonents var izmantot alternatīvo operatoru tarifu plānus. Piemēram, lai veiktu sarunu caur Telekomunikāciju grupu, sākot numura ievadīšanu, jāuzņem kods 197. Otra iespēja ir ievilkt Telekomunikāciju grupas tālruņa līnijas un fiksētajiem sakariem izmantot tikai šo operatoru.

 

Protams, mūsdienās uzņēmumam nepietiek tikai ar balss sakariem. Lai strādātu birojā, nepieciešama konfigurēta tālruņa centrāle un citas iekārtas, kā arī interneta pieslēgums. Telekomunikāciju grupa ir to nedaudzo Latvijas telekomunikāciju operatoru vidū, kas spēj patstāvīgi nodrošināt minēto risinājumu kompleksu, tā teikt, no vienām rokām.

 

No vienām rokām

Telekomunikāciju grupa sniedz fiksētos balss sakaru pakalpojumus Latvijā un Lietuvā no 2000. gada, un šajā laikā izveidoti starpsavienojumi ar lielākajiem Baltijas valstu telekomunikāciju operatoriem. - Var teikt, ka balss sakaru pakalpojumi ir mūsu pamatbizness, līdzīgi arī internets. Līdz ar to esam ieguvuši ekspertīzi šajās jomās, un mūsu klienti saņem kvalitāti par labu cenu, - norāda Telekomunikāciju grupas valdes priekšsēdētājs Ģirts Meijers.

Tā kā Telekomunikāciju grupa vienmēr ir bijusi orientēta uz biznesa lietotājiem, tās darbinieki guvuši pieredzi biroja sakaru risinājumos, kas tagad noder, pašiem projektējot un iekārtojot iekšējo telekomunikāciju tīklu klientu birojos.

- TG piedāvā balss sakarus, internetu un iekārtas iekšējā telekomunikāciju tīkla izveidei no vienām rokām. Tas nozīmē vienotu rēķinu par visām komunikāciju vajadzībām uzņēmumā. Pieredze rāda, ka klienti novērtē šādu kompleksu risinājumu, - stāsta Ģ. Meijers.

Par Telekomunikāciju grupas atšķirīgo iezīmi Ģ. Meijers uzskata spēju realizēt projektus salīdzinoši īsā termiņā. Piemēram, līniju ievilkšana notiek ļoti operatīvi, jo Telekomunikāciju grupa izmanto bezvadu risinājumus.

 

Aprīko @Sun Group zvanu centru

@Sun Group ir viens no uzņēmumiem, kas izvēlējies pieslēgties Telekomunikāciju grupas tīklam un ievilkt tālruņa līnijas. Šobrīd uzņēmumā izmanto Telekomunikāciju grupas fiksētos balss sakarus, internetu un citus pakalpojumus, tiek īrēta tālruņa centrāle.

Viens no @Sun Group darbības virzieniem ir aktīvā tirdzniecība un aptaujas pa tālruni, kā arī zvanu centra pakalpojumi. Uzņēmums piedāvā ārpakalpojumus, kas aptver pārdošanas, mārketinga un klientu servisa funkcijas. Līdz ar to telefonsakaru kvalitāte, izmaksas, kā arī efektīva zvanu uzskaite ir ļoti svarīgi aspekti.

Komentē @Sun Group valdes priekšsēdētāja Solvita Upeniece: - Pirms @Sun Group iekārtoja biroju, tika aptaujāti vairāki Latvijas telekomunikāciju uzņēmumi. Telekomunikāciju grupu izvēlējāmies tāpēc, ka tās speciālisti visātrāk reaģēja uz mūsu pieprasījumu, kā arī noteikumi bija izdevīgi, apmierinot visas prasības. Arī turpmāk, sakaru ierīkošanas laikā, visas tehniskās problēmas tika novērstas operatīvi.

@Sun Group risinājums:

-          ISDN30(PRI) pieslēgums no Telekomunikāciju grupas;

-          tālruņa līniju ievilkšana;

-          Telekomunikāciju grupas numerācija;

-          tālruņa centrāles īre;

-          tālruņa aparāti;

-          ātrgaitas internets, datu pārraide;

-          individuāls tarifu plāns telefonsarunām.

 

 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001