Ventspilī atklāj Kontaktu centra 118 nodaļu
Ventspili atklaj Kontaktu centra 118 nodalu
Lattelekom vadība ir
gandarīta par sadarbību ar pašvaldībām, kas izprot
informācijas sabiedrības nepieciešamību. Viena no tām
ir Ventspils dome, kura informācijas sabiedrības izveidei jau 2002.
gadā ir likusi stabilu pamatu sākusi E-Ventspils projektu.
Lattelekom ir izvēlējies
Ventspili par jaunas Kontaktu centra 118 nodaļas
atvēršanas vietu tādēļ, ka šajā
pilsētā ir visi nepieciešamie priekšnoteikumi
veiksmīgai darbībai un sadarbībai ar pašvaldību ir
pašvaldības atsaucība, aktīva
uzņēmējdarbības vide, augstskola, augsti kvalificēts
darbaspēks un attīstīta infrastruktūra.
Marta sākumā Ventspilī,
Kaļķu ielā 2, atklāja Kontaktu centra 118 Ventspils
nodaļu. Svinīgajā notikumā piedalījās Lattelekom
vadība un Ventspils Domes priekšsēdētājs Aivars
Lembergs. Jaunais kontaktu centrs ir ne vien lielisks papildinājums
informācijas sabiedrības kontam, bet arī ļoti
noderīgs informācijas ieguves avots. Piezvanot pa tālruni 3600001,
ventspilnieki var saņemt informāciju par pašvaldības
iestāžu darbību un dažādu jautājumu
risināšanas kārtību, izteikt ierosinājumus un
pretenzijas pašvaldību sniegto pakalpojumu pilnveidošanai,
nākotnē arī pieteikt dažādus sadzīves
pakalpojumus un norēķināties par tiem, kā arī
saņemt informāciju par Ventspils uzņēmumiem un tūrisma
objektiem. Ventspils pilsētas pašvaldības informatīvo
tālruņa līniju varēs izmantot arī aptauju
veikšanai un iedzīvotāju informēšanai. Kontaktu centra
pakalpojumi būs pieejami jebkurā diennakts laikā. Precīzu
informatīvo pakalpojumu sniegšanai Ventspils Digitālais centrs
veido īpašu datu bāzi, kura laika gaitā papildināsies
atbilstoši iedzīvotāju vēlmēm un vajadzībām.
Pateicoties jaunajai nodaļai, Ventspilī
radītas arī jaunas datorizētas darbvietas (šobrīd
strādā 20 darbinieki, bet paredzēts, ka nākotnē
tajā būs darbs vismaz 70 cilvēkiem). Lielākā daļa
operatoru šeit ir kūsājošas enerģijas pilni Ventspils
augstskolas studenti ar mundru prātu. Kā stāsta paši
operatori, pirmajā darba dienā lielākā daļa
zvanītāju interesējās par Ventspils pilsētas
pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem.
Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļas
pakalpojumi būs pieejami ne tikai Ventspils iedzīvotājiem,
tās resursus iedzīvotāju apkalpošanā varēs
izmantot arī citas pašvaldības un citu pilsētu
uzņēmumi.
1. Kontaktu centra 118
Ventspils nodaļas atklāšanā piedalījās Lattelekom
izpilddirektors Nils Melngailis un komercdirektore Baiba Paegle.
2. Kontaktu centra 118
Ventspils nodaļas operatori iemēģina jaunās darba vietas.
A.F.I. foto
Lattelekom Sakaru Sistēmas -
Cisco Sudraba partneris
SIA Lattelekom meitas uzņēmums SIA
Lattelekom Sakaru Sistēmas (LSS) ir ieguvis pasaulē
ietekmīgākā interneta risinājumu
izstrādātāja Cisco Systems Sudraba partnera
sertifikātu. Tas liecina, ka LSS atbilst Cisco Systems izvirzītajām
prasībām personāla, risinājumu atbalsta un
specializācijas, kā arī klientu apmierinātības
jomā un tiek pilnvarots projektēt, piegādāt, ieviest un
apkalpot Cisco risinājumus Somijā un Baltijas valstīs.
Lattelekom Korporatīvo risinājumu
daļas direktors Aigars Ceruss ir gandarīts, ka paveikts liels,
mērķtiecīgs darbs speciālistu apmācībā un
biznesa procesu sakārtošanā. Panākts galvenais
mērķis Lattelekom klientiem tiek piedāvāti aizvien
attīstītāki informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju
risinājumi. Tie spēj aptvert visu korporatīvo vajadzību
spektru no datu pārraides, telefonijas un IT infrastruktūras
līdz augsta līmeņa datu drošības risinājumiem.
LSS panākumi apliecina, ka Lattelekom piedāvātie
korporatīvie risinājumi tiek pastāvīgi pilnveidoti, un
klienti var būt droši, ka uztic sava uzņēmuma IT&T
infrastruktūras pārvaldi profesionālam, drošam un uzticamam
partnerim.
Starptautiskās sarunas
vēl izdevīgākas
Sākot ar martu, katru nedēļas nogali
Lattelekom saviem klientiem piedāvā īpašas atlaides
starptautiskajām sarunām ar veselām valstu grupām, nevis ar
vienu valsti, kā tas bija iepriekš.
Lai valstu izvēle būtu pēc
iespējas lielāka un klientam nevajadzētu vairākas
nedēļas gaidīt atlaižu nedēļu, lai sazinātos
ar draugiem vai radiem ārvalstīs, Lattelekom piedāvā
jaunas, vēl plašākas iespējas par izdevīgu sarunas
maksu. Tagad katru sestdienu un svētdienu par pazeminātu maksu ir
iespējams zvanīt nevis uz vienu, bet vairākām ārvalstīm.
Jau divus gadus Lattelekom katru
nedēļas nogali piedāvā iespēju zvanīt uz
kādu no ārvalstīm par īpašu cenu. Šādas
atlaides Latvijas iedzīvotāji ir ļoti iecienījuši
par to liecina zvanu skaita un sarunu ilguma pieauguma dati atlaižu
piedāvājuma laikā: vidējais sarunas ilgums
palielinājies par 30 50 %, bet sarunu skaits no 100 līdz pat 600 %.
Atkarībā no tarifu zonas, kurā ietilpst valsts, uz kuru zvana,
viena sarunas minūte maksās 7, 12 vai 14 santīmus.
Lattelekom vadība ir gandarīta par sadarbību ar pašvaldībām, kas izprot informācijas sabiedrības nepieciešamību. Viena no tām ir Ventspils dome, kura informācijas sabiedrības izveidei jau 2002. gadā ir likusi stabilu pamatu sākusi E-Ventspils projektu.
Lattelekom ir izvēlējies Ventspili par jaunas Kontaktu centra 118 nodaļas atvēršanas vietu tādēļ, ka šajā pilsētā ir visi nepieciešamie priekšnoteikumi veiksmīgai darbībai un sadarbībai ar pašvaldību ir pašvaldības atsaucība, aktīva uzņēmējdarbības vide, augstskola, augsti kvalificēts darbaspēks un attīstīta infrastruktūra.
Marta sākumā Ventspilī, Kaļķu ielā 2, atklāja Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļu. Svinīgajā notikumā piedalījās Lattelekom vadība un Ventspils Domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs. Jaunais kontaktu centrs ir ne vien lielisks papildinājums informācijas sabiedrības kontam, bet arī ļoti noderīgs informācijas ieguves avots. Piezvanot pa tālruni 3600001, ventspilnieki var saņemt informāciju par pašvaldības iestāžu darbību un dažādu jautājumu risināšanas kārtību, izteikt ierosinājumus un pretenzijas pašvaldību sniegto pakalpojumu pilnveidošanai, nākotnē arī pieteikt dažādus sadzīves pakalpojumus un norēķināties par tiem, kā arī saņemt informāciju par Ventspils uzņēmumiem un tūrisma objektiem. Ventspils pilsētas pašvaldības informatīvo tālruņa līniju varēs izmantot arī aptauju veikšanai un iedzīvotāju informēšanai. Kontaktu centra pakalpojumi būs pieejami jebkurā diennakts laikā. Precīzu informatīvo pakalpojumu sniegšanai Ventspils Digitālais centrs veido īpašu datu bāzi, kura laika gaitā papildināsies atbilstoši iedzīvotāju vēlmēm un vajadzībām.
Pateicoties jaunajai nodaļai, Ventspilī radītas arī jaunas datorizētas darbvietas (šobrīd strādā 20 darbinieki, bet paredzēts, ka nākotnē tajā būs darbs vismaz 70 cilvēkiem). Lielākā daļa operatoru šeit ir kūsājošas enerģijas pilni Ventspils augstskolas studenti ar mundru prātu. Kā stāsta paši operatori, pirmajā darba dienā lielākā daļa zvanītāju interesējās par Ventspils pilsētas pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem.
Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļas pakalpojumi būs pieejami ne tikai Ventspils iedzīvotājiem, tās resursus iedzīvotāju apkalpošanā varēs izmantot arī citas pašvaldības un citu pilsētu uzņēmumi.
1. Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļas atklāšanā piedalījās Lattelekom izpilddirektors Nils Melngailis un komercdirektore Baiba Paegle.
2. Kontaktu centra 118 Ventspils nodaļas operatori iemēģina jaunās darba vietas.
A.F.I. foto
Lattelekom Sakaru Sistēmas - Cisco Sudraba partneris
SIA Lattelekom meitas uzņēmums SIA Lattelekom Sakaru Sistēmas (LSS) ir ieguvis pasaulē ietekmīgākā interneta risinājumu izstrādātāja Cisco Systems Sudraba partnera sertifikātu. Tas liecina, ka LSS atbilst Cisco Systems izvirzītajām prasībām personāla, risinājumu atbalsta un specializācijas, kā arī klientu apmierinātības jomā un tiek pilnvarots projektēt, piegādāt, ieviest un apkalpot Cisco risinājumus Somijā un Baltijas valstīs.
Lattelekom Korporatīvo risinājumu daļas direktors Aigars Ceruss ir gandarīts, ka paveikts liels, mērķtiecīgs darbs speciālistu apmācībā un biznesa procesu sakārtošanā. Panākts galvenais mērķis Lattelekom klientiem tiek piedāvāti aizvien attīstītāki informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju risinājumi. Tie spēj aptvert visu korporatīvo vajadzību spektru no datu pārraides, telefonijas un IT infrastruktūras līdz augsta līmeņa datu drošības risinājumiem. LSS panākumi apliecina, ka Lattelekom piedāvātie korporatīvie risinājumi tiek pastāvīgi pilnveidoti, un klienti var būt droši, ka uztic sava uzņēmuma IT&T infrastruktūras pārvaldi profesionālam, drošam un uzticamam partnerim.
Starptautiskās sarunas vēl izdevīgākas
Sākot ar martu, katru nedēļas nogali Lattelekom saviem klientiem piedāvā īpašas atlaides starptautiskajām sarunām ar veselām valstu grupām, nevis ar vienu valsti, kā tas bija iepriekš.
Lai valstu izvēle būtu pēc iespējas lielāka un klientam nevajadzētu vairākas nedēļas gaidīt atlaižu nedēļu, lai sazinātos ar draugiem vai radiem ārvalstīs, Lattelekom piedāvā jaunas, vēl plašākas iespējas par izdevīgu sarunas maksu. Tagad katru sestdienu un svētdienu par pazeminātu maksu ir iespējams zvanīt nevis uz vienu, bet vairākām ārvalstīm.
Jau divus gadus Lattelekom katru nedēļas nogali piedāvā iespēju zvanīt uz kādu no ārvalstīm par īpašu cenu. Šādas atlaides Latvijas iedzīvotāji ir ļoti iecienījuši par to liecina zvanu skaita un sarunu ilguma pieauguma dati atlaižu piedāvājuma laikā: vidējais sarunas ilgums palielinājies par 30 50 %, bet sarunu skaits no 100 līdz pat 600 %. Atkarībā no tarifu zonas, kurā ietilpst valsts, uz kuru zvana, viena sarunas minūte maksās 7, 12 vai 14 santīmus.