IBM Latvija servisa organizācijai 10 gadi
IBM Latvija servisa organizâcija un iespçjas
Viena no IBM Latvija
struktūrvienībām ir servisa centrs, kas nodrošina IBM
ražotās tehnikas garantijas un pēcgarantijas servisu, kā
arī konsultē klientus informācijas drošības un
darbības nepārtrauktības jautājumos, veic datoru tīklu
sistēmu projektēšanas un ieviešanas darbus, organizē
lietotāju apmācību. IBM servisa organizācijai Latvijā
pamats tika likts tieši pirms desmit gadiem. Sākotnēji servisu
nodrošināja IBM meitas uzņēmums ISCOM, kas galvenokārt
nodarbojās ar IBM datoru garantijas apkalpošanu. 1998. gadā
servisa funkcijas tika apvienotas IBM Latvija servisa centrā, un
kopš tā laika to vada Andris Skadiņš.
Andris Skadiņš, atskatoties uz IBM
servisa organizācijas 10 gadiem, atzīmē, ka
izšķirošās kvalitatīvās pārmaiņas
servisa nodrošināšanā notika tieši 1998. gadā,
kad IBM Latvijā pārgāja no dzelžu apkalpošanas
uz risinājumu piegādi. Vēlāk IBM Latvija
attīstīja kompetenci tīkla risinājumu piegādē.
2002. gadā IBM Latvija servisa centrs sāka piedāvāt Cisco
Systems tīkla produktus, izmantojot IBM un Cisco Systems globālo
partnerību (IBM ir Cisco Systems Gold certified partner).
Atbilstoši tika attīstīta vietējo speciālistu
kompetence, piemēram, IBM servisa inženierim Redžinaldam
Knipšim ir CCIE sertifikācija. IBM neaprobežojās tikai ar
viena ražotāja produktu piegādi, bet kopš 2004. gada
beigām ir autorizēts AVAYA Inc partneris Latvijā. AVAYA
Inc tika izvēlēts tā tradicionāli kvalitatīvo IP telefonijas
produktu dēļ, kā arī ņemot vērā firmas
vadošo pozīciju zvanu centru (Call Center) risinājumos.
Šogad ir plānots attīstīt sadarbību ar trešo
tīkla aparatūras piegādātāju Nortel Networks.
IBM Latvija servisa organizācija redz
savu nākotni kompleksu risinājumu piegādē, kas ietvertu
programmatūras (īpaši Linux bāzētas), datoru un
tīkla risinājumu integrāciju. Īpaša uzmanība tiks
pievērsta IT sistēmu drošībai. Jau tagad IBM var
piedāvāt organizācijām starptautiskiem standartiem
atbilstošu IT drošības auditu, pat vēl vairāk,
piedāvāt tā saucamo ētisko hakeru (Ethical hacking)
servisu, pārbaudot uzņēmuma IT sistēmu spēju pretoties
hakeru aktivitātēm.
IBM servisa centra galvenais mērķis ir
apmierināti klientus Latvijā, jo tieši šis ir
primārais rādītājs, pēc kā tiek vērtēts
servisa organizācijas veikums.
Viena no IBM Latvija struktūrvienībām ir servisa centrs, kas nodrošina IBM ražotās tehnikas garantijas un pēcgarantijas servisu, kā arī konsultē klientus informācijas drošības un darbības nepārtrauktības jautājumos, veic datoru tīklu sistēmu projektēšanas un ieviešanas darbus, organizē lietotāju apmācību. IBM servisa organizācijai Latvijā pamats tika likts tieši pirms desmit gadiem. Sākotnēji servisu nodrošināja IBM meitas uzņēmums ISCOM, kas galvenokārt nodarbojās ar IBM datoru garantijas apkalpošanu. 1998. gadā servisa funkcijas tika apvienotas IBM Latvija servisa centrā, un kopš tā laika to vada Andris Skadiņš.
Andris Skadiņš, atskatoties uz IBM servisa organizācijas 10 gadiem, atzīmē, ka izšķirošās kvalitatīvās pārmaiņas servisa nodrošināšanā notika tieši 1998. gadā, kad IBM Latvijā pārgāja no dzelžu apkalpošanas uz risinājumu piegādi. Vēlāk IBM Latvija attīstīja kompetenci tīkla risinājumu piegādē. 2002. gadā IBM Latvija servisa centrs sāka piedāvāt Cisco Systems tīkla produktus, izmantojot IBM un Cisco Systems globālo partnerību (IBM ir Cisco Systems Gold certified partner). Atbilstoši tika attīstīta vietējo speciālistu kompetence, piemēram, IBM servisa inženierim Redžinaldam Knipšim ir CCIE sertifikācija. IBM neaprobežojās tikai ar viena ražotāja produktu piegādi, bet kopš 2004. gada beigām ir autorizēts AVAYA Inc partneris Latvijā. AVAYA Inc tika izvēlēts tā tradicionāli kvalitatīvo IP telefonijas produktu dēļ, kā arī ņemot vērā firmas vadošo pozīciju zvanu centru (Call Center) risinājumos. Šogad ir plānots attīstīt sadarbību ar trešo tīkla aparatūras piegādātāju Nortel Networks.
IBM Latvija servisa organizācija redz savu nākotni kompleksu risinājumu piegādē, kas ietvertu programmatūras (īpaši Linux bāzētas), datoru un tīkla risinājumu integrāciju. Īpaša uzmanība tiks pievērsta IT sistēmu drošībai. Jau tagad IBM var piedāvāt organizācijām starptautiskiem standartiem atbilstošu IT drošības auditu, pat vēl vairāk, piedāvāt tā saucamo ētisko hakeru (Ethical hacking) servisu, pārbaudot uzņēmuma IT sistēmu spēju pretoties hakeru aktivitātēm.
IBM servisa centra galvenais mērķis ir apmierināti klientus Latvijā, jo tieši šis ir primārais rādītājs, pēc kā tiek vērtēts servisa organizācijas veikums.