Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

IBM IT risinājumi – atslēga uz nākotni

   

For the last few months, you may have heard the buzz –- everyone is talking about solutions

 

Pēdējā laikā arvien biežāk organizācijas, ieviešot jaunas tehnoloģijas, dod priekšroku integrētiem risinājumiem, nevis tradicionālajam produktu iepirkumiem. Tas izskaidrojams ar vēlmi saņemt aparatūras, programmatūras un augsti vērtējamu pakalpojumu kombināciju, kas atrisina konkrētas biznesa vai IT problēmas. Šāda tendence ir novērojama gan pasaulē, gan Latvijas IT tirgū. Pēc ekspertu vērtējuma, sākot ar 2007. gadu, vairāk nekā 75 procenti IT izdevumu būs saistībā ar integrētu risinājumu iegādi.

 

Lai atbildētu šai IT tirgus attīstībai, IBM korporācija attīsta divus savstarpēji papildinošus pakalpojumu virzītus risinājumu piedāvājumus – biznesa risinājumus, kas vērsti uz klientu biznesa problēmu risināšanu, un IT infrastruktūras risinājumus, kas vērsti uz pircēju IT vajadzību apmierināšanu. Abu virzienu kombinācija rada augstas vērtības pakalpojumu kopumu, kas balstās uz jaunākajām tehnoloģijām, un sekmīgi risina klientu problēmas. Šāda integrētu risinājumu pieeja, kuru vada IBM Business Consulting Services (BCS) un IBM Global Services (IGS), ļauj efektīvāk izmantot resursus pakalpojumu sniegšanai. Abi pakalpojumu sniegšanas virzieni BCS un IGS ir pārstāvēti un pieejami arī Latvijā.

BCS nodrošina plašu profesionālo pakalpojumu klāstu no uzņēmuma stratēģijas līdz specifisku biznesa problēmu risināšanai. Atkarībā no konkrētā uzņēmuma vajadzībām izveidojam individuālu pieeju, piemērojot plašo IBM metodikas bāzi. Aktuālākie BCS pakalpojumi Latvijā ir:

·         klientu attiecību vadīšanas (CRM) procesu uzlabošana, ieskaitot palīdzība zvanu centru izveidē un optimizēšanā;

·         uzņēmumu darbības efektivitātes palielināšana, uzlabojot organizācijas struktūru, iekšējos un ārējos procesus, kā arī nosakot un izveidojot nepieciešamo IT atbalstu;

·         nozares specifisku jautājumu risināšana, piemēram, naudas atmazgāšanas novēršanas risinājumu ieviešana bankām.

Paralēli risinājumiem uz IBM izstrādātajai programmatūru (IBM Workplace un Websphare) BCS ir stratēģiska sadarbība ar citiem vadošajiem programmatūras izstrādātājiem, kuru risinājumus varam palīdzēt ieviest.

IGS speciālisti savukārt uzņemas infrastruktūras uzdevumu risināšanu. IGS piedāvājums ir modulāras struktūras, kas ļauj klientam izvēlēties piemērotāko risinājumu, un parasti ietver

§         24x7 sistēmu monitoringu;

§         24x7 sistēmu operāciju uzturēšanu, to skaitā datu kopēšanu/atjaunošanu un sistēmas darba atjaunošanu;

§         9x5 tehnisko atbalstu – problēmu atklāšanu un to novēršanu, augsta riska pakāpes izmaiņu veikšanu, sistēmas labojumu ieviešanu;

§         9x5 palīdzības dienestu;

§         sistēmu pārvaldi, kas ietver atbildīgo personu visu jautājumu risinājumiem, sistēmas izmaiņu vadību, atskaites un dokumentāciju.

Nepieciešamības gadījumā var vienoties par papildu pakalpojumiem, piemēram, tehniskā atbalsta un palīdzības dienesta laika pagarināšanu, operāciju sistēmu un datubāzu administrāciju, sistēmas nepārtrauktas pieejamības nodrošināšanu utt.

IGS Latvijas organizācija strādā kā vienotas IBM Baltijas IT infrastruktūras risinājumu piegādes komandas locekle, kas ļauj sniegt pakalpojumus uzņēmumiem, kuri ir pārstāvēti visās trijās Baltijas valstīs. Vienlaikus tas ļauj arī efektīvāk izmantot servisa resursus. Šobrīd Baltijā IBM ir vairāk nekā 100 klientu organizāciju, kas izvēlas IBM servisu IT jautājumu risināšanā. Tādējādi IBM klienti gūst iespēju fokusēties uz darbības pamatuzdevumiem, zinot, ka viņu IT infrastruktūra strādās kā labi nostādīta biznesa procedūra, kuru var dinamiski mainīt atbilstoši uzņēmuma vai tirgus prasību izmaiņām.

 

Par IBM

IBM ir pasaulē lielākā informāciju tehnoloģiju kompānija ar 80 gadu pieredzi biznesa inovācijā. Apvienojot IBM un IBM biznesa partneru resursus, korporācija piedāvā plašu pakalpojumu, risinājumu un tehnoloģiju spektru, lai ļautu klientiem neatkarīgi no to lieluma pilnībā izmantot jaunās e-biznesa ēras priekšrocības. Vairāk informācijas par IBM atrodama http://www.ibm.com.

 

IBM IT infrastruktūras risinājumi ir:

§         atraktīvi cenoti, ar pārskatāmu izmaksu struktūru, kas ļauj ērti plānot budžetu;

§         ar augstu servisa līmeni, ko raksturo izpildītāju kvalifikācija un pieredze;

§         var lietot gan taktisku, gan stratēģisku IT mērķu sasniegšanai;

§         elastīgi maināmi, piemērojoties jūsu biznesa attīstībai;

§         ērti sasniedzami, izmantojot vietējo pārstāvniecību, bet pēc pieprasījuma var nodrošināt starptautisku atbalstu.

 

Mārtiņš GRANTS

 

IBM Latvia SIA

Bauskas ielā 58a

Rīgā, LV-1004

Tālr. 7070300

Fakss 7070399

infolv@lv.ibm.com

http:/www.ibm.com/lv

 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001