IBM IT risinājumi atslēga uz nākotni
For the last few months, you may have heard the buzz - everyone is
talking about solutions
Pēdējā
laikā arvien biežāk organizācijas, ieviešot jaunas
tehnoloģijas, dod priekšroku integrētiem risinājumiem, nevis
tradicionālajam produktu iepirkumiem. Tas izskaidrojams ar vēlmi
saņemt aparatūras, programmatūras un augsti vērtējamu
pakalpojumu kombināciju, kas atrisina konkrētas biznesa vai IT
problēmas. Šāda tendence ir novērojama gan pasaulē,
gan Latvijas IT tirgū. Pēc ekspertu vērtējuma, sākot
ar 2007. gadu, vairāk nekā 75 procenti IT izdevumu būs
saistībā ar integrētu risinājumu iegādi.
Lai atbildētu
šai IT tirgus attīstībai, IBM korporācija attīsta
divus savstarpēji papildinošus pakalpojumu virzītus
risinājumu piedāvājumus biznesa risinājumus, kas
vērsti uz klientu biznesa problēmu risināšanu, un IT infrastruktūras
risinājumus, kas vērsti uz pircēju IT vajadzību
apmierināšanu. Abu virzienu kombinācija rada augstas
vērtības pakalpojumu kopumu, kas balstās uz jaunākajām
tehnoloģijām, un sekmīgi risina klientu problēmas.
Šāda integrētu risinājumu pieeja, kuru vada IBM Business
Consulting Services (BCS) un IBM Global Services (IGS), ļauj
efektīvāk izmantot resursus pakalpojumu sniegšanai. Abi
pakalpojumu sniegšanas virzieni BCS un IGS ir pārstāvēti un
pieejami arī Latvijā.
BCS nodrošina plašu
profesionālo pakalpojumu klāstu no uzņēmuma
stratēģijas līdz specifisku biznesa problēmu
risināšanai. Atkarībā no konkrētā
uzņēmuma vajadzībām izveidojam individuālu pieeju, piemērojot
plašo IBM metodikas bāzi. Aktuālākie BCS pakalpojumi
Latvijā ir:
·
klientu attiecību vadīšanas
(CRM) procesu uzlabošana, ieskaitot palīdzība zvanu centru
izveidē un optimizēšanā;
·
uzņēmumu darbības
efektivitātes palielināšana, uzlabojot organizācijas struktūru,
iekšējos un ārējos procesus, kā arī nosakot un izveidojot
nepieciešamo IT atbalstu;
·
nozares specifisku jautājumu
risināšana, piemēram, naudas atmazgāšanas
novēršanas risinājumu ieviešana bankām.
Paralēli
risinājumiem uz IBM izstrādātajai programmatūru (IBM
Workplace un Websphare) BCS ir stratēģiska sadarbība
ar citiem vadošajiem programmatūras izstrādātājiem,
kuru risinājumus varam palīdzēt ieviest.
IGS speciālisti savukārt
uzņemas infrastruktūras uzdevumu risināšanu. IGS
piedāvājums ir modulāras struktūras, kas ļauj klientam
izvēlēties piemērotāko risinājumu, un parasti ietver
§
24x7 sistēmu
monitoringu;
§
24x7 sistēmu
operāciju uzturēšanu, to skaitā datu kopēšanu/atjaunošanu
un sistēmas darba atjaunošanu;
§
9x5 tehnisko atbalstu
problēmu atklāšanu un to novēršanu, augsta riska
pakāpes izmaiņu veikšanu, sistēmas labojumu ieviešanu;
§
9x5 palīdzības
dienestu;
§
sistēmu
pārvaldi, kas ietver atbildīgo personu visu jautājumu
risinājumiem, sistēmas izmaiņu vadību, atskaites un dokumentāciju.
Nepieciešamības
gadījumā var vienoties par papildu pakalpojumiem, piemēram,
tehniskā atbalsta un palīdzības dienesta laika
pagarināšanu, operāciju sistēmu un datubāzu
administrāciju, sistēmas nepārtrauktas pieejamības
nodrošināšanu utt.
IGS Latvijas
organizācija strādā kā vienotas IBM Baltijas IT
infrastruktūras risinājumu piegādes komandas locekle, kas
ļauj sniegt pakalpojumus uzņēmumiem, kuri ir
pārstāvēti visās trijās Baltijas valstīs. Vienlaikus
tas ļauj arī efektīvāk izmantot servisa resursus. Šobrīd
Baltijā IBM ir vairāk nekā 100 klientu organizāciju, kas
izvēlas IBM servisu IT jautājumu risināšanā. Tādējādi
IBM klienti gūst iespēju fokusēties uz darbības
pamatuzdevumiem, zinot, ka viņu IT infrastruktūra strādās
kā labi nostādīta biznesa procedūra, kuru var dinamiski
mainīt atbilstoši uzņēmuma vai tirgus prasību
izmaiņām.
Par IBM
IBM ir pasaulē lielākā
informāciju tehnoloģiju kompānija ar 80 gadu pieredzi biznesa
inovācijā. Apvienojot IBM un IBM biznesa partneru resursus, korporācija
piedāvā plašu pakalpojumu, risinājumu un tehnoloģiju
spektru, lai ļautu klientiem neatkarīgi no to lieluma
pilnībā izmantot jaunās e-biznesa ēras
priekšrocības. Vairāk informācijas par IBM atrodama http://www.ibm.com.
IBM
IT infrastruktūras risinājumi ir:
§
atraktīvi
cenoti, ar pārskatāmu izmaksu struktūru, kas ļauj ērti
plānot budžetu;
§
ar augstu
servisa līmeni, ko raksturo izpildītāju kvalifikācija un
pieredze;
§
var
lietot gan taktisku, gan stratēģisku IT mērķu
sasniegšanai;
§
elastīgi
maināmi, piemērojoties jūsu biznesa attīstībai;
§
ērti
sasniedzami, izmantojot vietējo pārstāvniecību, bet
pēc pieprasījuma var nodrošināt starptautisku atbalstu.
Mārtiņš
GRANTS
IBM
Latvia SIA
Bauskas
ielā 58a
Rīgā,
LV-1004
Tālr.
7070300
Fakss
7070399
http:/www.ibm.com/lv
Pēdējā laikā arvien biežāk organizācijas, ieviešot jaunas tehnoloģijas, dod priekšroku integrētiem risinājumiem, nevis tradicionālajam produktu iepirkumiem. Tas izskaidrojams ar vēlmi saņemt aparatūras, programmatūras un augsti vērtējamu pakalpojumu kombināciju, kas atrisina konkrētas biznesa vai IT problēmas. Šāda tendence ir novērojama gan pasaulē, gan Latvijas IT tirgū. Pēc ekspertu vērtējuma, sākot ar 2007. gadu, vairāk nekā 75 procenti IT izdevumu būs saistībā ar integrētu risinājumu iegādi.
Lai atbildētu šai IT tirgus attīstībai, IBM korporācija attīsta divus savstarpēji papildinošus pakalpojumu virzītus risinājumu piedāvājumus biznesa risinājumus, kas vērsti uz klientu biznesa problēmu risināšanu, un IT infrastruktūras risinājumus, kas vērsti uz pircēju IT vajadzību apmierināšanu. Abu virzienu kombinācija rada augstas vērtības pakalpojumu kopumu, kas balstās uz jaunākajām tehnoloģijām, un sekmīgi risina klientu problēmas. Šāda integrētu risinājumu pieeja, kuru vada IBM Business Consulting Services (BCS) un IBM Global Services (IGS), ļauj efektīvāk izmantot resursus pakalpojumu sniegšanai. Abi pakalpojumu sniegšanas virzieni BCS un IGS ir pārstāvēti un pieejami arī Latvijā.
BCS nodrošina plašu profesionālo pakalpojumu klāstu no uzņēmuma stratēģijas līdz specifisku biznesa problēmu risināšanai. Atkarībā no konkrētā uzņēmuma vajadzībām izveidojam individuālu pieeju, piemērojot plašo IBM metodikas bāzi. Aktuālākie BCS pakalpojumi Latvijā ir:
· klientu attiecību vadīšanas (CRM) procesu uzlabošana, ieskaitot palīdzība zvanu centru izveidē un optimizēšanā;
· uzņēmumu darbības efektivitātes palielināšana, uzlabojot organizācijas struktūru, iekšējos un ārējos procesus, kā arī nosakot un izveidojot nepieciešamo IT atbalstu;
· nozares specifisku jautājumu risināšana, piemēram, naudas atmazgāšanas novēršanas risinājumu ieviešana bankām.
Paralēli risinājumiem uz IBM izstrādātajai programmatūru (IBM Workplace un Websphare) BCS ir stratēģiska sadarbība ar citiem vadošajiem programmatūras izstrādātājiem, kuru risinājumus varam palīdzēt ieviest.
IGS speciālisti savukārt uzņemas infrastruktūras uzdevumu risināšanu. IGS piedāvājums ir modulāras struktūras, kas ļauj klientam izvēlēties piemērotāko risinājumu, un parasti ietver
§ 24x7 sistēmu monitoringu;
§ 24x7 sistēmu operāciju uzturēšanu, to skaitā datu kopēšanu/atjaunošanu un sistēmas darba atjaunošanu;
§ 9x5 tehnisko atbalstu problēmu atklāšanu un to novēršanu, augsta riska pakāpes izmaiņu veikšanu, sistēmas labojumu ieviešanu;
§ 9x5 palīdzības dienestu;
§ sistēmu pārvaldi, kas ietver atbildīgo personu visu jautājumu risinājumiem, sistēmas izmaiņu vadību, atskaites un dokumentāciju.
Nepieciešamības gadījumā var vienoties par papildu pakalpojumiem, piemēram, tehniskā atbalsta un palīdzības dienesta laika pagarināšanu, operāciju sistēmu un datubāzu administrāciju, sistēmas nepārtrauktas pieejamības nodrošināšanu utt.
IGS Latvijas organizācija strādā kā vienotas IBM Baltijas IT infrastruktūras risinājumu piegādes komandas locekle, kas ļauj sniegt pakalpojumus uzņēmumiem, kuri ir pārstāvēti visās trijās Baltijas valstīs. Vienlaikus tas ļauj arī efektīvāk izmantot servisa resursus. Šobrīd Baltijā IBM ir vairāk nekā 100 klientu organizāciju, kas izvēlas IBM servisu IT jautājumu risināšanā. Tādējādi IBM klienti gūst iespēju fokusēties uz darbības pamatuzdevumiem, zinot, ka viņu IT infrastruktūra strādās kā labi nostādīta biznesa procedūra, kuru var dinamiski mainīt atbilstoši uzņēmuma vai tirgus prasību izmaiņām.
Par IBM
IBM ir pasaulē lielākā informāciju tehnoloģiju kompānija ar 80 gadu pieredzi biznesa inovācijā. Apvienojot IBM un IBM biznesa partneru resursus, korporācija piedāvā plašu pakalpojumu, risinājumu un tehnoloģiju spektru, lai ļautu klientiem neatkarīgi no to lieluma pilnībā izmantot jaunās e-biznesa ēras priekšrocības. Vairāk informācijas par IBM atrodama http://www.ibm.com.
IBM IT infrastruktūras risinājumi ir:
§ atraktīvi cenoti, ar pārskatāmu izmaksu struktūru, kas ļauj ērti plānot budžetu;
§ ar augstu servisa līmeni, ko raksturo izpildītāju kvalifikācija un pieredze;
§ var lietot gan taktisku, gan stratēģisku IT mērķu sasniegšanai;
§ elastīgi maināmi, piemērojoties jūsu biznesa attīstībai;
§ ērti sasniedzami, izmantojot vietējo pārstāvniecību, bet pēc pieprasījuma var nodrošināt starptautisku atbalstu.
Mārtiņš GRANTS
IBM Latvia SIA
Bauskas ielā 58a
Rīgā, LV-1004
Tālr. 7070300
Fakss 7070399
http:/www.ibm.com/lv