Telekomunikāciju grupas iekšzemes sarunas tiek pieprasītas
Telekomunikāciju grupas iekšzemes sarunas tiek
pieprasītas
Operatora apkopotie rezultāti par klientu
zvaniem jūnijā un jūlijā parāda, ka jaunais
piedāvājums iekšzemes sarunas sekmējis ievērojamu
zvanu skaita pieaugumu. Iekšzemes sarunu īpatsvars jūlija
beigās veidoja aptuveni piekto daļu no kopējā Telekomunikāciju
grupas klientu sarunu apjoma. Pārējā un joprojām
lielākā daļa bija starptautiskās sarunas.
Apjomi pieckāršojas
Telekomunikāciju grupas veiktā analīze
liecina, ka klientu iekšzemes sarunu absolūtais apjoms jūlija salīdzinājumā
ar aprīli ir pieckāršojies. Šāgada ceturtajā
mēnesī kopapjomā iekšzemes sarunas bija tikai 3, 9 procenti,
bet jūlijā to relatīvā daļa sasniedza 17,8 procentus.
Straujākais pieaugums panākts jūnijā
un jūlijā, un tas skaidrojams ar to, ka 8. jūnijā
stājās spēkā jaunie sadarbības noteikumi ar Lattelekom,
kas ļāva Telekomunikāciju grupai iekšzemes
zvanus nodrošināt ar operatora izvēles kodu 197. Līdz tam
saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas
noteikumiem ar kodu bija iespējams veikt tikai starptautiskās
sarunas.
- Mūsu klienti labprāt veic sarunas
arī uz Latvijas numuriem, jo tāpat kā starptautiskajām
sarunām tarifu politika ir izdevīga. Piemēram, uz LMT un Tele2
tālruņa numuriem var zvanīt par 0,12 latiem minūtē, -
stāsta Telekomunikāciju grupas valdes
priekšsēdētājs Ģirts Meijers.
Kopumā Telekomunikāciju grupas tarifi
iekšzemes tālsarunām un zvaniem uz Latvijas mobilajiem
tīkliem darba laikā ir līdz 30 procentiem izdevīgāki
salīdzinājumā ar lielo operatoru tarifiem.
Pieprasa ne tikai tarifu
dēļ
Tomēr Ģirts Meijers norāda, ka
būtiskais pieaugums Telekomunikāciju grupas klientu
iekšzemes sarunu apjomā nav skaidrojums tikai ar izdevīgo tarifu
politiku. Operatora izvēles kods piedāvā vairākas
priekšrocības un ērtības.
Telekomunikāciju grupas telefonsarunas caur kodu
197 ir pieejamas teju visiem Lattelekom fiksēto līniju abonentiem.
Tas nozīmē, ka uzņēmums vai organizācija no biroja
tālruņiem var veikt zvanus, par operatoru izvēloties Telekomunikāciju
grupu. Vienīgi numura ievadīšana jāsāk ar 197 un
šo sarunu apstrādās un tarificēs Telekomunikāciju
grupa.
Tā kā sakariem jāizmanto pašreizējie
tālruņi un līnijas, Telekomunikāciju grupas pieslēgums
nesaistās ar papildu ieguldījumiem. Turklāt nav arī
abonēšanas maksas.
- Būtiska koda 197 priekšrocība,
kuru izceļ mūsu klienti, ir iespēja automatizēt operatora
izvēli. Piedāvājam uzņēmuma tālruņu
centrāles konfigurāciju, kad, aprakstot 197 kā prefiksu
konkrētiem sarunu virzieniem, tiek panākta automātiska zvanu
šķirošana. Tādējādi uzņēmuma darbinieki
zvana tāpat kā iepriekš, tikai starptautiskās sarunas un daži
iekšzemes sarunu virzieni pēc noklusējuma tiek noraidīti
caur Telekomunikāciju grupu. Ikdienā, lietojot fiksētas
telekomunikāciju sakarus, nejūtat atšķirību, bet
rēķinā, kuru izsūta Telekomunikāciju grupa, ik
mēnesi parādās ietaupījums, - paskaidro Ģirts Meijers.
Prognozē noturīgu
pieaugumu
Ģirts Meijers prognozē, ka
starptautiskās sarunas joprojām būs galvenais pakalpojums, lai
gan plānots, ka iekšzemes sarunu pieaugums turpināsies un gada
beigās tās veidos 30-35 procentus no visām Telekomunikāciju
grupas klientu sarunām.
Ģirts Meijers norāda, ka klientu
starptautisko sarunu apjoms arī pieaug, kas skaidrojams ne tikai ar
klientu skaita pieaugumu, bet arī ar to, ka klienti zvana
aktīvāk.
- Pēdējo divu gadu laikā esam
pakāpeniski samazinājuši tarifus, un tagad uz dažām
valstīm var zvanīt par 8 santīmiem minūtē. Tas dod
iespēju runāt ilgāk par to pašu cenu. Protams, augošs
starptautisko sarunu apjoms ir saistīts ar aktīvāku Latvijas
uzņēmumu starptautisko darbību, kas ir rādītājs
augošai tautsaimniecības aktivitātei mūsu valstī, -
secina Ģirts Meijers.
Viņš uzskata, ka stabilā ekonomikas
attīstība ir viens no faktoriem, kāpēc tuvākajos gados
paredzams kā iekšzemes, tā starptautisko sarunu noturīgs
pieaugums.
Telekomunikāciju grupas pakalpojumu
struktūra pēc sarunu virzieniem %
Mēnesis
Starptautiskās sarunas
Iekšzemes sarunas
04.2005
Aprīlis
96,09
3,91
05.2005
Maijs
95,82
4,18
06.2006
Jūnijs
88,77
11,23
07.2006
Jūlijs
82,10
17,90
01.2006*
Janvāris
65,00
35,00
*prognoze
SIA Telekomunikāciju grupa
Akadēmijas laukumā
1-1011
Rīgā, LV-1050
Tālr. 779 77 77
Fakss 779 77 78
www.tg.lv
[Ak1]Tabula tikai Jūsu zināšanai par realājiem cipariem.
Es labāk gribētu, lai parādās rakstā parādās
grafiks.
Operatora apkopotie rezultāti par klientu zvaniem jūnijā un jūlijā parāda, ka jaunais piedāvājums iekšzemes sarunas sekmējis ievērojamu zvanu skaita pieaugumu. Iekšzemes sarunu īpatsvars jūlija beigās veidoja aptuveni piekto daļu no kopējā Telekomunikāciju grupas klientu sarunu apjoma. Pārējā un joprojām lielākā daļa bija starptautiskās sarunas.
Apjomi pieckāršojas
Telekomunikāciju grupas veiktā analīze liecina, ka klientu iekšzemes sarunu absolūtais apjoms jūlija salīdzinājumā ar aprīli ir pieckāršojies. Šāgada ceturtajā mēnesī kopapjomā iekšzemes sarunas bija tikai 3, 9 procenti, bet jūlijā to relatīvā daļa sasniedza 17,8 procentus.
Straujākais pieaugums panākts jūnijā un jūlijā, un tas skaidrojams ar to, ka 8. jūnijā stājās spēkā jaunie sadarbības noteikumi ar Lattelekom, kas ļāva Telekomunikāciju grupai iekšzemes zvanus nodrošināt ar operatora izvēles kodu 197. Līdz tam saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas noteikumiem ar kodu bija iespējams veikt tikai starptautiskās sarunas.
- Mūsu klienti labprāt veic sarunas arī uz Latvijas numuriem, jo tāpat kā starptautiskajām sarunām tarifu politika ir izdevīga. Piemēram, uz LMT un Tele2 tālruņa numuriem var zvanīt par 0,12 latiem minūtē, - stāsta Telekomunikāciju grupas valdes priekšsēdētājs Ģirts Meijers.
Kopumā Telekomunikāciju grupas tarifi iekšzemes tālsarunām un zvaniem uz Latvijas mobilajiem tīkliem darba laikā ir līdz 30 procentiem izdevīgāki salīdzinājumā ar lielo operatoru tarifiem.
Pieprasa ne tikai tarifu dēļ
Tomēr Ģirts Meijers norāda, ka būtiskais pieaugums Telekomunikāciju grupas klientu iekšzemes sarunu apjomā nav skaidrojums tikai ar izdevīgo tarifu politiku. Operatora izvēles kods piedāvā vairākas priekšrocības un ērtības.
Telekomunikāciju grupas telefonsarunas caur kodu 197 ir pieejamas teju visiem Lattelekom fiksēto līniju abonentiem. Tas nozīmē, ka uzņēmums vai organizācija no biroja tālruņiem var veikt zvanus, par operatoru izvēloties Telekomunikāciju grupu. Vienīgi numura ievadīšana jāsāk ar 197 un šo sarunu apstrādās un tarificēs Telekomunikāciju grupa.
Tā kā sakariem jāizmanto pašreizējie tālruņi un līnijas, Telekomunikāciju grupas pieslēgums nesaistās ar papildu ieguldījumiem. Turklāt nav arī abonēšanas maksas.
- Būtiska koda 197 priekšrocība, kuru izceļ mūsu klienti, ir iespēja automatizēt operatora izvēli. Piedāvājam uzņēmuma tālruņu centrāles konfigurāciju, kad, aprakstot 197 kā prefiksu konkrētiem sarunu virzieniem, tiek panākta automātiska zvanu šķirošana. Tādējādi uzņēmuma darbinieki zvana tāpat kā iepriekš, tikai starptautiskās sarunas un daži iekšzemes sarunu virzieni pēc noklusējuma tiek noraidīti caur Telekomunikāciju grupu. Ikdienā, lietojot fiksētas telekomunikāciju sakarus, nejūtat atšķirību, bet rēķinā, kuru izsūta Telekomunikāciju grupa, ik mēnesi parādās ietaupījums, - paskaidro Ģirts Meijers.
Prognozē noturīgu pieaugumu
Ģirts Meijers prognozē, ka starptautiskās sarunas joprojām būs galvenais pakalpojums, lai gan plānots, ka iekšzemes sarunu pieaugums turpināsies un gada beigās tās veidos 30-35 procentus no visām Telekomunikāciju grupas klientu sarunām.
Ģirts Meijers norāda, ka klientu starptautisko sarunu apjoms arī pieaug, kas skaidrojams ne tikai ar klientu skaita pieaugumu, bet arī ar to, ka klienti zvana aktīvāk.
- Pēdējo divu gadu laikā esam pakāpeniski samazinājuši tarifus, un tagad uz dažām valstīm var zvanīt par 8 santīmiem minūtē. Tas dod iespēju runāt ilgāk par to pašu cenu. Protams, augošs starptautisko sarunu apjoms ir saistīts ar aktīvāku Latvijas uzņēmumu starptautisko darbību, kas ir rādītājs augošai tautsaimniecības aktivitātei mūsu valstī, - secina Ģirts Meijers.
Viņš uzskata, ka stabilā ekonomikas attīstība ir viens no faktoriem, kāpēc tuvākajos gados paredzams kā iekšzemes, tā starptautisko sarunu noturīgs pieaugums.
Telekomunikāciju grupas pakalpojumu struktūra pēc sarunu virzieniem % |
|||
|
Mēnesis |
Starptautiskās sarunas |
Iekšzemes sarunas |
04.2005 |
Aprīlis |
96,09 |
3,91 |
05.2005 |
Maijs |
95,82 |
4,18 |
06.2006 |
Jūnijs |
88,77 |
11,23 |
07.2006 |
Jūlijs |
82,10 |
17,90 |
01.2006* |
Janvāris |
65,00 |
35,00 |
*prognoze
SIA Telekomunikāciju grupa
Akadēmijas laukumā 1-1011
Rīgā, LV-1050
Tālr. 779 77 77
Fakss 779 77 78
www.tg.lv
[Ak1]Tabula tikai Jūsu zināšanai par realājiem cipariem. Es labāk gribētu, lai parādās rakstā parādās grafiks.