Telekomunikāciju grupa modernizē sakarus birojos
Laikā, kad efektīva komunikācija ar klientiem,
piegādātajiem un paša uzņēmuma nodaļām
būtiski ietekmē katra biznesa veiksmes u
Telekomunikāciju grupa ir sākusi
piedāvāt biroja sakaru risinājumus un izveidojusi jaunu
struktūrvienību PBX ierīkošanas un servisa nodaļu.
Līdz ar to papildus izdevīgiem tarifiem starptautiskajām un
iekšzemes sarunām tagad uzņēmumiem visā Latvijā ir
iespēja iegūt telekomunikāciju iekārtojumu,
sabalansējot izmaksas ar vajadzībām.
Lai neciestu
konkurētspēja
Mūsdienās, kad efektīva
komunikācija ar klientiem, piegādātajiem un paša
uzņēmuma nodaļām būtiski ietekmē biznesa veiksmes
un neveiksmes, pieredze rāda, ka daudzos Latvijas uzņēmumos
tālruņa centrāles un telekomunikāciju iekārtojums
kopumā ir novecojis vai tā konfigurācija neatbilst darba
vajadzībām. Turklāt daļa firmu pašlaik nemaz neizmanto
tās priekšrocības, kuras sniedz, piemēram, tālruņa
centrāle. No tā uzņēmuma darba efektivitāte un
konkurētspēja.
- Mēs kā telekomunikāciju operators,
kurš kopš 2000. gada nodrošina telefonsarunu pakalpojumus
Latvijas uzņēmumiem, ikdienā esam saskarē ar daudziem
uzņēmumiem, - stāsta Telekomunikāciju grupas valdes
priekšsēdētājs Ģirts Meijers.
Viņš norāda, ka, ierīkojot
klientiem automātisko operatora izvēli un sniedzot citu veidu
tehnisko atbalstu Telekomunikāciju grupas telefonsakaru izmantošanā,
piecu gadu laikā ir apmeklēti vairāk nekā 2000
uzņēmumi.
Redzot situāciju ar novecojušām un
uzņēmuma vajadzībām neatbilstošām telekomunikāciju
iekārtām, tika nolemts, ka papildus zemiem telefonsarunu tarifiem
klientiem iespējams sniegt vērtību, piedāvājot arī
biroja sakaru risinājumus. Pirmie projekti tika realizēti jau 2005.
gada pavasarī.
Samaziniet izmaksas,
strādājiet efektīvāk
SIA Telekomunikāciju grupa biroja
sakaru risinājumi ir komplekss piedāvājums, kas vērsts gan
uz klienta telekomunikāciju izmaksu samazināšanu, gan pašreizējās
vai jaunās telekomunikāciju infrastruktūras piekārtošanu
reālajām biroja vajadzībām. Uzņēmums var pirkt
vai īrēt tālruņu centrāles, aparātus, to skaitā
radiotelefonus, un citas telekomunikāciju iekārtas, kas
nepieciešamas efektīvai darba organizācijai. Šāda
pieeja ļauj izstrādāt un piemērot katra uzņēmuma
darba specifikai optimālu risinājumu gan tehniskām
iespējām, gan izmaksām. Nereti jaunais telekomunikāciju
iekārtojums samazina arī ikmēneša abonēšanas
maksu par biroja tālruņa līnijām.
Ģirts Meijers izceļ arī servisa
nozīmi: - Vairumam uzņēmumu ļoti būtiska ir
tālruņa centrāles un pārējo iekārtu apkalpošana
pēc uzstādīšanas. Zvanu liegumu iekārtošana,
jaunu līniju pievienošana vai konsultācijas par tehniskiem
jautājumiem tās ir lietas, kuras ikdienā nodrošinām
klientiem.
- Mēs piedāvājam visu, kas
nepieciešams biroja iekšējā telekomunikāciju
tīkla modernizācijai vai tā iekārtošanai, - uzsver
Meijers. Protams, komplektā ar biroja sakaru risinājumiem SIA Telekomunikāciju
grupa, būdams viens no lielākajiem fiksētā tīkla
operatoriem Latvijā, nodrošina izdevīgus tarifus gan
starptautiskajām, gan iekšzemes sarunām.
Sniedz reālu labumu
Līdzšinējā Telekomunikāciju
grupas PBX ierīkošanas un servisa nodaļas pieredze liecina,
ka izpildītie projekti ir devuši reālu labumu darba
organizācijai uzņēmumos, kā arī samazinājuši
izmaksas.
- Organizatoriskā ziņā mūsu
biroja sakaru risinājums piedāvā zvanu liegumus konkrētos
virzienos, zvanītāja identifikāciju, neatbildēto zvanu
sarakstu, ienākošo un izejošo zvanu analīzes iespējas
un citas nozīmīgas funkcijas, - skaidro Ģirts Meijers.
Par galvenajām priekšrocībām
izmaksu samazināšanā Ģ. Meijers uzskata zemāku
īres maksu un izdevīgākus iegādes noteikumus nekā
lielajiem Latvijas operatoriem, kā arī iespēju samazināt
maksu par biroja tālruņa līniju abonēšanu,
pārejot no analogajām uz ISDN līnijām.
Visi Telekomunikāciju grupas PBX
ierīkošanas un servisa nodaļas kontakti atrodami mājaslapas
www.tg.lv sadaļā Kontakti.
Telekomunikāciju grupa ir sākusi piedāvāt biroja sakaru risinājumus un izveidojusi jaunu struktūrvienību PBX ierīkošanas un servisa nodaļu. Līdz ar to papildus izdevīgiem tarifiem starptautiskajām un iekšzemes sarunām tagad uzņēmumiem visā Latvijā ir iespēja iegūt telekomunikāciju iekārtojumu, sabalansējot izmaksas ar vajadzībām.
Lai neciestu konkurētspēja
Mūsdienās, kad efektīva komunikācija ar klientiem, piegādātajiem un paša uzņēmuma nodaļām būtiski ietekmē biznesa veiksmes un neveiksmes, pieredze rāda, ka daudzos Latvijas uzņēmumos tālruņa centrāles un telekomunikāciju iekārtojums kopumā ir novecojis vai tā konfigurācija neatbilst darba vajadzībām. Turklāt daļa firmu pašlaik nemaz neizmanto tās priekšrocības, kuras sniedz, piemēram, tālruņa centrāle. No tā uzņēmuma darba efektivitāte un konkurētspēja.
- Mēs kā telekomunikāciju operators, kurš kopš 2000. gada nodrošina telefonsarunu pakalpojumus Latvijas uzņēmumiem, ikdienā esam saskarē ar daudziem uzņēmumiem, - stāsta Telekomunikāciju grupas valdes priekšsēdētājs Ģirts Meijers.
Viņš norāda, ka, ierīkojot klientiem automātisko operatora izvēli un sniedzot citu veidu tehnisko atbalstu Telekomunikāciju grupas telefonsakaru izmantošanā, piecu gadu laikā ir apmeklēti vairāk nekā 2000 uzņēmumi.
Redzot situāciju ar novecojušām un uzņēmuma vajadzībām neatbilstošām telekomunikāciju iekārtām, tika nolemts, ka papildus zemiem telefonsarunu tarifiem klientiem iespējams sniegt vērtību, piedāvājot arī biroja sakaru risinājumus. Pirmie projekti tika realizēti jau 2005. gada pavasarī.
Samaziniet izmaksas, strādājiet efektīvāk
SIA Telekomunikāciju grupa biroja sakaru risinājumi ir komplekss piedāvājums, kas vērsts gan uz klienta telekomunikāciju izmaksu samazināšanu, gan pašreizējās vai jaunās telekomunikāciju infrastruktūras piekārtošanu reālajām biroja vajadzībām. Uzņēmums var pirkt vai īrēt tālruņu centrāles, aparātus, to skaitā radiotelefonus, un citas telekomunikāciju iekārtas, kas nepieciešamas efektīvai darba organizācijai. Šāda pieeja ļauj izstrādāt un piemērot katra uzņēmuma darba specifikai optimālu risinājumu gan tehniskām iespējām, gan izmaksām. Nereti jaunais telekomunikāciju iekārtojums samazina arī ikmēneša abonēšanas maksu par biroja tālruņa līnijām.
Ģirts Meijers izceļ arī servisa nozīmi: - Vairumam uzņēmumu ļoti būtiska ir tālruņa centrāles un pārējo iekārtu apkalpošana pēc uzstādīšanas. Zvanu liegumu iekārtošana, jaunu līniju pievienošana vai konsultācijas par tehniskiem jautājumiem tās ir lietas, kuras ikdienā nodrošinām klientiem.
- Mēs piedāvājam visu, kas nepieciešams biroja iekšējā telekomunikāciju tīkla modernizācijai vai tā iekārtošanai, - uzsver Meijers. Protams, komplektā ar biroja sakaru risinājumiem SIA Telekomunikāciju grupa, būdams viens no lielākajiem fiksētā tīkla operatoriem Latvijā, nodrošina izdevīgus tarifus gan starptautiskajām, gan iekšzemes sarunām.
Sniedz reālu labumu
Līdzšinējā Telekomunikāciju grupas PBX ierīkošanas un servisa nodaļas pieredze liecina, ka izpildītie projekti ir devuši reālu labumu darba organizācijai uzņēmumos, kā arī samazinājuši izmaksas.
- Organizatoriskā ziņā mūsu biroja sakaru risinājums piedāvā zvanu liegumus konkrētos virzienos, zvanītāja identifikāciju, neatbildēto zvanu sarakstu, ienākošo un izejošo zvanu analīzes iespējas un citas nozīmīgas funkcijas, - skaidro Ģirts Meijers.
Par galvenajām priekšrocībām izmaksu samazināšanā Ģ. Meijers uzskata zemāku īres maksu un izdevīgākus iegādes noteikumus nekā lielajiem Latvijas operatoriem, kā arī iespēju samazināt maksu par biroja tālruņa līniju abonēšanu, pārejot no analogajām uz ISDN līnijām.
Visi Telekomunikāciju grupas PBX ierīkošanas un servisa nodaļas kontakti atrodami mājaslapas www.tg.lv sadaļā Kontakti.