Sniedz pakalpojumus divos līmeņos
Autors
Pašlaik saskaņā ar saņemto
elektronisko sakaru operatora licenci, Telekomunikāciju grupā
notiek aktīvs darbs pašu tīkla plānošanā un
veidošanā. Paralēli joprojām par pēdējo jūdzi
tiek izmantota Lattelekom infrastruktūra, kas dod iespēju
apkalpot abonentus visā Latvijā. Tādējādi
uzņēmums strādā divos līmeņos tas ir gan
pakalpojumu sniedzējs, gan primārais operators. Šāds
darbības modelis ļauj piesaistīt klientus ar
atšķirīgām vajadzībām pēc sakaru
pakalpojumiem un nodrošina stabilu tirgus daļas
palielināšanos.
Alternatīvais operators
Šogad aprit seši gadi, kopš Telekomunikāciju
grupa sāka nodrošināt fiksētos balss telefonijas
pakalpojumus. Vēl monopola apstākļos, pamatojoties uz
noslēgto vienošanos ar Lattelekom, Telekomunikāciju
grupa nodrošināja starptautiskās sarunas vairākiem
tūkstošiem Latvijas uzņēmumu, par pēdējo
jūdzi[i]
izmantojot Lattelekom publisko tīklu. Tādējādi Telekomunikāciju
grupa spēj nodrošināt telefonsakaru pakalpojumus praktiski
jebkurā Latvijas vietā.
Telekomunikāciju grupas valdes
priekšsēdētājs Ģirts Meijers paskaidro: - Jebkuram Lattelekom
abonentam ir tikai jāaizpilda mūsu reģistrācijas veidlapa,
un dažu stundu laikā no esošajām tālruņu
līnijām papildus ir pieejams vēl viens pakalpojumu
sniedzējs Telekomunikāciju grupa. Turpmāk jums ir
iespēja zvanīt kā parasti caur veco operatoru vai, pievienojot
operatora kodu 197, izvēlēties Telekomunikāciju grupas
tarifus.
Pēc Ģ. Meijera domām
vienkāršība sakaru izmantošanā, izdevīgā
tarifu politika un bezmaksas pieslēgums ir tie faktori, kāpēc
operatora sakarus izmanto visā Latvijā. Tradicionāli
visaktīvāk Telekomunikāciju grupas sakarus izmanto
starptautiskajām sarunām. Tomēr līdz ar tarifu
pazemināšanu iekšzemes sarunu virzieniem strauji pieaug to
īpatsvars, īpaši zvaniem uz mobilajiem tīkliem. Ģ.
Meijers vērtē, ka pašlaik aptuveni trešā daļa
uzņēmuma nodrošināto sarunu ir tieši zvani Latvijas
robežās.
Telekomunikāciju grupas telefonsakari ir
pieprasīti arī Lietuvā. Arī tur Telekomunikāciju
grupa ir viens no lielākajiem uzņēmumiem, kas izmanto
šādu darbības modeli.
Ģirts Meijers, ņemot vērā
Baltijas valstīs uzkrāto pieredzi, uzskata, ka papildus operatora jeb
alternatīvā operatora pieslēgums ir interesants praktiski
jebkuram mazam vai vidēja lieluma uzņēmumam, kurā veic
vairākas telefonsarunas dienā.
Pašu tīkls izplešas
Rīgā
Paralēli alternatīvā operatora
modelim, kad savienojumam ar lietotāja gala iekārtu tiek izmantots
cita operatora tīkls, Telekomunikāciju grupa jau vairāk
nekā pusotru gadu veic tiešos pieslēgumus, integrējot
pašu numerāciju diapazonā 7795000-7797999. Jau tagad
vairāki desmiti uzņēmumu Rīgā par vienīgo
fiksēto sakaru operatoru izmanto Telekomunikāciju grupu.
Ģirts Meijers norāda: - Birojos, biznesa
centros, viesnīcās un dzīvojamo māju ciematos
piedāvājam kompleksu korporatīvu risinājumu. Tas
iekļauj tālruņu līniju ievilkšanu, PBX īri un
apkalpošanu, telefonsakarus un internetu.
Ņemot vērā joprojām
aktīvos būvniecības un jaunu uzņēmumu
veidošanās tempus, Telekomunikāciju grupa tuvāko
divu gadu laikā plāno ievērojami paplašināt abonentu
skaitu pašu tīklā.
- Mūsu korporatīvais risinājums
spēj konkurēt gan izmaksu, gan, kas ne mazāk svarīgi, realizācijas termiņu ziņā, - ir pārliecināts Ģ.
Meijers. Viņš piebilst, ka, skatoties tālāk nākotnē,
pašu tīkla attīstīšana, lietojot jaunākās
tehnoloģijas, ļauj domāt arī par jaunu pakalpojumu
ieviešanu un lietotāju mērķauditorijas
paplašināšanu.
[1]
Pēdējā jūdze (last mile) sakaru tīkla posms no komutācijas mezgla
(telefona centrāles) līdz abonenta galiekārtai.
Pēdējā jūdze parasti ir vai nu vara telefona vads, vai
koaksiālais kabelis. Latvijas ZA Terminoloģijas komisija.
[i] Pēdējā jūdze (last mile eng.) Sakaru tīkla posms no
komutācijas mezgla (telefona centrāles) līdz abonenta galaiekārtai.
Pēdējā jūdze parasti ir vai nu vara telefona vads, vai
koaksiālais kabelis. Latvijas ZA Terminoloģijas komisija.
Pašlaik saskaņā ar saņemto elektronisko sakaru operatora licenci, Telekomunikāciju grupā notiek aktīvs darbs pašu tīkla plānošanā un veidošanā. Paralēli joprojām par pēdējo jūdzi tiek izmantota Lattelekom infrastruktūra, kas dod iespēju apkalpot abonentus visā Latvijā. Tādējādi uzņēmums strādā divos līmeņos tas ir gan pakalpojumu sniedzējs, gan primārais operators. Šāds darbības modelis ļauj piesaistīt klientus ar atšķirīgām vajadzībām pēc sakaru pakalpojumiem un nodrošina stabilu tirgus daļas palielināšanos.
Alternatīvais operators
Šogad aprit seši gadi, kopš Telekomunikāciju grupa sāka nodrošināt fiksētos balss telefonijas pakalpojumus. Vēl monopola apstākļos, pamatojoties uz noslēgto vienošanos ar Lattelekom, Telekomunikāciju grupa nodrošināja starptautiskās sarunas vairākiem tūkstošiem Latvijas uzņēmumu, par pēdējo jūdzi[i] izmantojot Lattelekom publisko tīklu. Tādējādi Telekomunikāciju grupa spēj nodrošināt telefonsakaru pakalpojumus praktiski jebkurā Latvijas vietā.
Telekomunikāciju grupas valdes priekšsēdētājs Ģirts Meijers paskaidro: - Jebkuram Lattelekom abonentam ir tikai jāaizpilda mūsu reģistrācijas veidlapa, un dažu stundu laikā no esošajām tālruņu līnijām papildus ir pieejams vēl viens pakalpojumu sniedzējs Telekomunikāciju grupa. Turpmāk jums ir iespēja zvanīt kā parasti caur veco operatoru vai, pievienojot operatora kodu 197, izvēlēties Telekomunikāciju grupas tarifus.
Pēc Ģ. Meijera domām vienkāršība sakaru izmantošanā, izdevīgā tarifu politika un bezmaksas pieslēgums ir tie faktori, kāpēc operatora sakarus izmanto visā Latvijā. Tradicionāli visaktīvāk Telekomunikāciju grupas sakarus izmanto starptautiskajām sarunām. Tomēr līdz ar tarifu pazemināšanu iekšzemes sarunu virzieniem strauji pieaug to īpatsvars, īpaši zvaniem uz mobilajiem tīkliem. Ģ. Meijers vērtē, ka pašlaik aptuveni trešā daļa uzņēmuma nodrošināto sarunu ir tieši zvani Latvijas robežās.
Telekomunikāciju grupas telefonsakari ir pieprasīti arī Lietuvā. Arī tur Telekomunikāciju grupa ir viens no lielākajiem uzņēmumiem, kas izmanto šādu darbības modeli.
Ģirts Meijers, ņemot vērā Baltijas valstīs uzkrāto pieredzi, uzskata, ka papildus operatora jeb alternatīvā operatora pieslēgums ir interesants praktiski jebkuram mazam vai vidēja lieluma uzņēmumam, kurā veic vairākas telefonsarunas dienā.
Pašu tīkls izplešas Rīgā
Paralēli alternatīvā operatora modelim, kad savienojumam ar lietotāja gala iekārtu tiek izmantots cita operatora tīkls, Telekomunikāciju grupa jau vairāk nekā pusotru gadu veic tiešos pieslēgumus, integrējot pašu numerāciju diapazonā 7795000-7797999. Jau tagad vairāki desmiti uzņēmumu Rīgā par vienīgo fiksēto sakaru operatoru izmanto Telekomunikāciju grupu.
Ģirts Meijers norāda: - Birojos, biznesa centros, viesnīcās un dzīvojamo māju ciematos piedāvājam kompleksu korporatīvu risinājumu. Tas iekļauj tālruņu līniju ievilkšanu, PBX īri un apkalpošanu, telefonsakarus un internetu.
Ņemot vērā joprojām aktīvos būvniecības un jaunu uzņēmumu veidošanās tempus, Telekomunikāciju grupa tuvāko divu gadu laikā plāno ievērojami paplašināt abonentu skaitu pašu tīklā.
- Mūsu korporatīvais risinājums spēj konkurēt gan izmaksu, gan, kas ne mazāk svarīgi, realizācijas termiņu ziņā, - ir pārliecināts Ģ. Meijers. Viņš piebilst, ka, skatoties tālāk nākotnē, pašu tīkla attīstīšana, lietojot jaunākās tehnoloģijas, ļauj domāt arī par jaunu pakalpojumu ieviešanu un lietotāju mērķauditorijas paplašināšanu.
[1] Pēdējā jūdze (last mile) sakaru tīkla posms no komutācijas mezgla (telefona centrāles) līdz abonenta galiekārtai. Pēdējā jūdze parasti ir vai nu vara telefona vads, vai koaksiālais kabelis. Latvijas ZA Terminoloģijas komisija.
[i] Pēdējā jūdze (last mile eng.) Sakaru tīkla posms no komutācijas mezgla (telefona centrāles) līdz abonenta galaiekārtai. Pēdējā jūdze parasti ir vai nu vara telefona vads, vai koaksiālais kabelis. Latvijas ZA Terminoloģijas komisija.