Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

Telegrupa Globāla - brīvība un komforts

   

GINTS KRESS

 

SIA Telegrupa Global (TGlobal) – operators, kas darbojas sakaru tirgū kopš tirgus liberalizācijas 2003. gadā. Uzņēmums ir veiksmīgi virzījis gan savu zīmolu, gan pakalpojumus. TGlobal valdes priekšsēdētājs Gints Kress uzsver, ka jau kopš sākuma uzņēmums savu nišu sakaru biznesā veidojis, piedāvājot lētus, izdevīgus sakaru risinājumus, kuru kvalitāte tiek nodrošināta, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.

 

Šī politika ir attaisnojusies. Klienti – galvenokārt juridiskās personas, to skaitā arī lielākās izglītības iestādes, slimnīcas u. tml. Aptuveni 10–15 procenti ir privāto klientu. Sākot ar šo gadu,. TGlobal klientiem var sniegt pilnu pakalpojumu paketi – fiksētos sakarus, tālruņa centrāles un arī mobilos sakarus.

Pakalpojumu grozu veido:

  • pamatpakalpojums - operatora kods 191 un Dial Book,
  • iekārtas: biroja tālruņa centrāles (PBX) un 2N vārtejas,
  • jaunā mobilā operatora karte TG Mobile,
  • kompleksais mobilo sakaru risinājums uzņēmumā (iestādē).

 

Pamatpakalpojums ir operatora kods 191 un datorprogramma Dial Book, kas kalpo kā telefonu grāmata uz datora ekrāna.

Dial Book programmas datubāzē ievadītos numurus atrod pēc adresāta vārda. Datubāzē numurus iespējams importēt no MS Outlook vai citas datubāzes. Dial Book no datora nodrošina savienojumus gan ar Latvijas fiksēto tīklu, gan ar Latvijas mobilajiem tīkliem un ārvalstu tīkliem. Tas izslēdz lietotāja kļūdas numura sastādīšanā un paātrina savienojumu. Lietojot operatora kodu 191 un Dial Book datorprogrammu, klientiem ir iespēja lētāk zvanīt uz mobilo operatoru numuriem Latvijā, kā arī veikt starppilsētu sarunas un sarunas ar ārzemju abonentiem par izdevīgākiem tarifiem.

 

Iekārtu raksturojums

  • PBX centrāles var nodrošināt ar sakariem neierobežotu darbinieku skaitu. To priekšrocība - nav nepieciešamas papildu telefona līnijas. Centrāle nodrošina uzņēmuma birojā vai teritorijā iekšējos sakarus, par kuriem nav jāmaksā. Zvanu pāradresācijas iespējas izslēdz nepieciešamību meklēt darbinieku, lai sauktu pie telefona. Pāradresāciju veic, nospiežot vienu taustiņu un ievadot iekšējo numuru. Zvaniem uz āru nav nepieciešama manuāla operatora koda 191 ievadīšana (tas tiek ieprogrammēts centrālē). Arī šādi tiek taupīts laiks un nauda.

Klientiem jau uzstādīti vairāki desmiti Siemens un Panasonic centrāļu. Atkarībā no klienta vajadzībām TGlobal piedāvā kā jaunāko produkciju, tā arī lietotas centrāles. Tās jāiegādājas īpašumā (citu firmu piedāvājums paredz centrāļu nomu, un atlīdzība tiek aprēķināta kopā ar abonentmaksu). 

 

PBX (tālruņa centrāli) TGlobal speciālisti var ieprogrammēt atbilstoši uzņēmuma darba specifikai un konkrētu darbinieku vajadzībām. Biežāk izmantotās iespējas: zvanu pārtveršana, pāradresācija, dažāda veida aizliegumi konkrētam lietotājam, ienākošā un izejošā zvana numura vizualizācija, zvanīšanas laiks u. tml. Šo risinājumu G. Kress raksturo īsi – komforts un brīvība.

 

  • 2N vārtejas

Šīs iekārtas dod iespēju ieekonomēt, zvanot no fiksētām līnijām uz mobilajiem tālruņiem.

Vārteju pieslēdz fiksētajam telefonam vai visai biroja centrālei un, ievietojot tajā TG Mobile karti, no fiksētā telefona ir iespējams uzturēt mobilos sakarus. Sarunu apmaksa notiek atbilstoši mobilā operatora tarifam. 2N iekārtu ražotājs ir 2N TELEKOMUNIKACE, šīs firmas produkti atbilst augstākajam pasaules kvalitātes līmenim. Eiropā tie tiek izplatīti ar zīmolu Ateus ® u. c.

 

TG Mobile kartes

TG Mobile ir zīmols. Kartes TGlobāla izplata, sadarbojoties ar jauno mobilo operatoru. Kopā ar 2N iekārtām (vārtejām) tās dod iespēju ierīkot fiksēto biroja līniju tur, kur to nevar nodrošināt fiksēto līniju operatori.

 

Kompleksais sakaru risinājums ir 2007. gada jaunums, kas TGlobal klientiem sniedz jaunu brīvības pakāpi uzņēmuma vajadzībām maksimāli atbilstošas sakaru koncepcijas radīšanā. Risinājumā izmanto biroja tālruņu centrāles (PBX), 2N vārtejas un TG Mobile kartes, kas ļauj sakārtot uzņēmuma sakaru infrastruktūru un radīt ērtu vidi lietotājiem.

Šis risinājums nodrošina lokālus sakarus slēgtā grupā. Tā ir laba alternatīva fiksētā telefona sakariem tādos kolektīvos, kur ir daudz darbinieku. Viņiem tiek radīta iespēja runāt pa mobilo tālruni par ļoti izdevīgu tarifu. Zvanot uz mobilo tālruni ārpus uzņēmuma slēgtās grupas, cena, protams, ir nedaudz augstāka. Kopumā risinājums ir ļoti efektīvs, jo ļauj maksāt mazāk par sarunām mobilajā tīklā.

 

Pašlaik testēšanā ir jaunākie piedāvājumi – komplekss bezvadu un fiksēto sakaru risinājums, ar kura palīdzību TGlobal varēs sniegt pilnu mūsdienīgu pakalpojumu klāstu, ietverot televīziju, internetu, telefona sakarus un pat signalizāciju. Bezvadu risinājumos izmanto augstas datu caurlaidības radiosavienojumus, bet fiksētā tīkla risinājumos - optisko pieslēgumu. Tas jau šogad atrisinās to klientu problēmas, kuri atrodas vietās bez telekomunikācijām vai arī tur, kur tās ir nestabilas.

Gints Kress: - Šis ir tikai sākums TGlobal tīkla attīstībā. TGlobal ir operators, kas spēj sniegt kompleksus sakaru pakalpojumus. Mūsu risinājumi ir daudzveidīgi, turklāt tie tiek pielāgoti katra konkrētā klienta vajadzībām, lai izveidotu abpusēji izdevīgāko variantu. Ātri strādājam ar tehniskajiem risinājumiem – jaunu sakaru koncepciju savā uzņēmumā mūsu klienti var realizēt apmēram desmit dienās.

Laura KALINKA

 

www.tglobal.lv

 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001