Telegrupa Globāla - brīvība un komforts
GINTS KRESS
SIA Telegrupa Global (TGlobal)
operators, kas darbojas sakaru tirgū kopš tirgus
liberalizācijas 2003. gadā. Uzņēmums ir
veiksmīgi virzījis gan savu zīmolu, gan pakalpojumus. TGlobal
valdes priekšsēdētājs Gints Kress uzsver, ka jau kopš
sākuma uzņēmums savu nišu sakaru biznesā veidojis,
piedāvājot lētus, izdevīgus sakaru risinājumus, kuru
kvalitāte tiek nodrošināta, izmantojot jaunākās
tehnoloģijas.
Šī politika ir attaisnojusies. Klienti
galvenokārt juridiskās personas, to skaitā arī
lielākās izglītības iestādes, slimnīcas u. tml.
Aptuveni 1015 procenti ir privāto klientu. Sākot ar
šo gadu,. TGlobal klientiem var sniegt pilnu pakalpojumu paketi fiksētos
sakarus, tālruņa centrāles un arī mobilos sakarus.
Pakalpojumu grozu veido:
- pamatpakalpojums - operatora kods 191 un Dial
Book,
- iekārtas: biroja tālruņa centrāles
(PBX) un 2N vārtejas,
- jaunā mobilā operatora karte TG Mobile,
- kompleksais mobilo sakaru risinājums uzņēmumā
(iestādē).
Pamatpakalpojums ir operatora kods 191 un
datorprogramma Dial Book, kas kalpo kā telefonu grāmata uz
datora ekrāna.
Dial Book programmas datubāzē
ievadītos numurus atrod pēc adresāta vārda. Datubāzē
numurus iespējams importēt no MS Outlook vai citas
datubāzes. Dial Book no datora nodrošina savienojumus gan ar
Latvijas fiksēto tīklu, gan ar Latvijas mobilajiem tīkliem un
ārvalstu tīkliem. Tas izslēdz lietotāja
kļūdas numura sastādīšanā un paātrina
savienojumu. Lietojot operatora kodu 191 un Dial Book
datorprogrammu, klientiem ir iespēja lētāk zvanīt uz mobilo
operatoru numuriem Latvijā, kā arī veikt starppilsētu
sarunas un sarunas ar ārzemju abonentiem par izdevīgākiem
tarifiem.
Iekārtu raksturojums
- PBX centrāles var nodrošināt ar
sakariem neierobežotu darbinieku skaitu. To priekšrocība
- nav nepieciešamas papildu telefona līnijas. Centrāle
nodrošina uzņēmuma birojā vai teritorijā
iekšējos sakarus, par kuriem nav jāmaksā. Zvanu
pāradresācijas iespējas izslēdz
nepieciešamību meklēt darbinieku, lai sauktu pie telefona.
Pāradresāciju veic, nospiežot vienu taustiņu un ievadot
iekšējo numuru. Zvaniem uz āru nav nepieciešama
manuāla operatora koda 191 ievadīšana (tas tiek
ieprogrammēts centrālē). Arī šādi
tiek taupīts laiks un nauda.
Klientiem jau uzstādīti
vairāki desmiti Siemens un Panasonic centrāļu. Atkarībā
no klienta vajadzībām TGlobal piedāvā kā
jaunāko produkciju, tā arī lietotas centrāles. Tās
jāiegādājas īpašumā (citu firmu
piedāvājums paredz centrāļu nomu, un atlīdzība
tiek aprēķināta kopā ar abonentmaksu).
PBX (tālruņa centrāli)
TGlobal speciālisti var ieprogrammēt atbilstoši
uzņēmuma darba specifikai un konkrētu darbinieku
vajadzībām. Biežāk izmantotās iespējas: zvanu
pārtveršana, pāradresācija, dažāda veida
aizliegumi konkrētam lietotājam, ienākošā un
izejošā zvana numura vizualizācija, zvanīšanas laiks u.
tml. Šo risinājumu G. Kress raksturo īsi
komforts un brīvība.
- 2N vārtejas
Šīs iekārtas dod
iespēju ieekonomēt, zvanot no fiksētām līnijām uz
mobilajiem tālruņiem.
Vārteju pieslēdz
fiksētajam telefonam vai visai biroja centrālei un, ievietojot
tajā TG Mobile karti, no fiksētā telefona ir
iespējams uzturēt mobilos sakarus. Sarunu apmaksa notiek atbilstoši
mobilā operatora tarifam. 2N iekārtu ražotājs ir 2N
TELEKOMUNIKACE, šīs firmas produkti atbilst augstākajam
pasaules kvalitātes līmenim. Eiropā tie tiek
izplatīti ar zīmolu Ateus ® u. c.
TG Mobile kartes
TG Mobile ir zīmols. Kartes
TGlobāla izplata, sadarbojoties ar jauno mobilo operatoru. Kopā
ar 2N iekārtām (vārtejām) tās dod iespēju
ierīkot fiksēto biroja līniju tur, kur to nevar
nodrošināt fiksēto līniju operatori.
Kompleksais sakaru risinājums ir 2007. gada
jaunums, kas TGlobal klientiem sniedz jaunu brīvības
pakāpi uzņēmuma vajadzībām maksimāli
atbilstošas sakaru koncepcijas radīšanā. Risinājumā
izmanto biroja tālruņu centrāles (PBX), 2N vārtejas un TG
Mobile kartes, kas ļauj sakārtot uzņēmuma sakaru
infrastruktūru un radīt ērtu vidi lietotājiem.
Šis risinājums nodrošina lokālus
sakarus slēgtā grupā. Tā ir laba alternatīva
fiksētā telefona sakariem tādos kolektīvos, kur ir daudz
darbinieku. Viņiem tiek radīta iespēja runāt pa
mobilo tālruni par ļoti izdevīgu tarifu. Zvanot uz mobilo
tālruni ārpus uzņēmuma slēgtās grupas, cena,
protams, ir nedaudz augstāka. Kopumā risinājums ir
ļoti efektīvs, jo ļauj maksāt mazāk par sarunām
mobilajā tīklā.
Pašlaik testēšanā ir jaunākie
piedāvājumi komplekss bezvadu un fiksēto sakaru
risinājums, ar kura palīdzību TGlobal varēs sniegt
pilnu mūsdienīgu pakalpojumu klāstu, ietverot televīziju,
internetu, telefona sakarus un pat signalizāciju. Bezvadu
risinājumos izmanto augstas datu caurlaidības radiosavienojumus, bet
fiksētā tīkla risinājumos - optisko pieslēgumu. Tas
jau šogad atrisinās to klientu problēmas, kuri atrodas
vietās bez telekomunikācijām vai arī tur, kur tās ir
nestabilas.
Gints Kress: - Šis ir tikai sākums TGlobal
tīkla attīstībā. TGlobal ir operators, kas spēj
sniegt kompleksus sakaru pakalpojumus. Mūsu risinājumi ir
daudzveidīgi, turklāt tie tiek pielāgoti katra
konkrētā klienta vajadzībām, lai izveidotu abpusēji
izdevīgāko variantu. Ātri strādājam ar tehniskajiem
risinājumiem jaunu sakaru koncepciju savā uzņēmumā
mūsu klienti var realizēt apmēram desmit dienās.
Laura KALINKA
www.tglobal.lv
SIA Telegrupa Global (TGlobal) operators, kas darbojas sakaru tirgū kopš tirgus liberalizācijas 2003. gadā. Uzņēmums ir veiksmīgi virzījis gan savu zīmolu, gan pakalpojumus. TGlobal valdes priekšsēdētājs Gints Kress uzsver, ka jau kopš sākuma uzņēmums savu nišu sakaru biznesā veidojis, piedāvājot lētus, izdevīgus sakaru risinājumus, kuru kvalitāte tiek nodrošināta, izmantojot jaunākās tehnoloģijas.
Šī politika ir attaisnojusies. Klienti galvenokārt juridiskās personas, to skaitā arī lielākās izglītības iestādes, slimnīcas u. tml. Aptuveni 1015 procenti ir privāto klientu. Sākot ar šo gadu,. TGlobal klientiem var sniegt pilnu pakalpojumu paketi fiksētos sakarus, tālruņa centrāles un arī mobilos sakarus.
Pakalpojumu grozu veido:
- pamatpakalpojums - operatora kods 191 un Dial Book,
- iekārtas: biroja tālruņa centrāles (PBX) un 2N vārtejas,
- jaunā mobilā operatora karte TG Mobile,
- kompleksais mobilo sakaru risinājums uzņēmumā (iestādē).
Pamatpakalpojums ir operatora kods 191 un datorprogramma Dial Book, kas kalpo kā telefonu grāmata uz datora ekrāna.
Dial Book programmas datubāzē ievadītos numurus atrod pēc adresāta vārda. Datubāzē numurus iespējams importēt no MS Outlook vai citas datubāzes. Dial Book no datora nodrošina savienojumus gan ar Latvijas fiksēto tīklu, gan ar Latvijas mobilajiem tīkliem un ārvalstu tīkliem. Tas izslēdz lietotāja kļūdas numura sastādīšanā un paātrina savienojumu. Lietojot operatora kodu 191 un Dial Book datorprogrammu, klientiem ir iespēja lētāk zvanīt uz mobilo operatoru numuriem Latvijā, kā arī veikt starppilsētu sarunas un sarunas ar ārzemju abonentiem par izdevīgākiem tarifiem.
Iekārtu raksturojums
- PBX centrāles var nodrošināt ar sakariem neierobežotu darbinieku skaitu. To priekšrocība - nav nepieciešamas papildu telefona līnijas. Centrāle nodrošina uzņēmuma birojā vai teritorijā iekšējos sakarus, par kuriem nav jāmaksā. Zvanu pāradresācijas iespējas izslēdz nepieciešamību meklēt darbinieku, lai sauktu pie telefona. Pāradresāciju veic, nospiežot vienu taustiņu un ievadot iekšējo numuru. Zvaniem uz āru nav nepieciešama manuāla operatora koda 191 ievadīšana (tas tiek ieprogrammēts centrālē). Arī šādi tiek taupīts laiks un nauda.
Klientiem jau uzstādīti vairāki desmiti Siemens un Panasonic centrāļu. Atkarībā no klienta vajadzībām TGlobal piedāvā kā jaunāko produkciju, tā arī lietotas centrāles. Tās jāiegādājas īpašumā (citu firmu piedāvājums paredz centrāļu nomu, un atlīdzība tiek aprēķināta kopā ar abonentmaksu).
PBX (tālruņa centrāli) TGlobal speciālisti var ieprogrammēt atbilstoši uzņēmuma darba specifikai un konkrētu darbinieku vajadzībām. Biežāk izmantotās iespējas: zvanu pārtveršana, pāradresācija, dažāda veida aizliegumi konkrētam lietotājam, ienākošā un izejošā zvana numura vizualizācija, zvanīšanas laiks u. tml. Šo risinājumu G. Kress raksturo īsi komforts un brīvība.
- 2N vārtejas
Šīs iekārtas dod iespēju ieekonomēt, zvanot no fiksētām līnijām uz mobilajiem tālruņiem.
Vārteju pieslēdz fiksētajam telefonam vai visai biroja centrālei un, ievietojot tajā TG Mobile karti, no fiksētā telefona ir iespējams uzturēt mobilos sakarus. Sarunu apmaksa notiek atbilstoši mobilā operatora tarifam. 2N iekārtu ražotājs ir 2N TELEKOMUNIKACE, šīs firmas produkti atbilst augstākajam pasaules kvalitātes līmenim. Eiropā tie tiek izplatīti ar zīmolu Ateus ® u. c.
TG Mobile kartes
TG Mobile ir zīmols. Kartes TGlobāla izplata, sadarbojoties ar jauno mobilo operatoru. Kopā ar 2N iekārtām (vārtejām) tās dod iespēju ierīkot fiksēto biroja līniju tur, kur to nevar nodrošināt fiksēto līniju operatori.
Kompleksais sakaru risinājums ir 2007. gada jaunums, kas TGlobal klientiem sniedz jaunu brīvības pakāpi uzņēmuma vajadzībām maksimāli atbilstošas sakaru koncepcijas radīšanā. Risinājumā izmanto biroja tālruņu centrāles (PBX), 2N vārtejas un TG Mobile kartes, kas ļauj sakārtot uzņēmuma sakaru infrastruktūru un radīt ērtu vidi lietotājiem.
Šis risinājums nodrošina lokālus sakarus slēgtā grupā. Tā ir laba alternatīva fiksētā telefona sakariem tādos kolektīvos, kur ir daudz darbinieku. Viņiem tiek radīta iespēja runāt pa mobilo tālruni par ļoti izdevīgu tarifu. Zvanot uz mobilo tālruni ārpus uzņēmuma slēgtās grupas, cena, protams, ir nedaudz augstāka. Kopumā risinājums ir ļoti efektīvs, jo ļauj maksāt mazāk par sarunām mobilajā tīklā.
Pašlaik testēšanā ir jaunākie piedāvājumi komplekss bezvadu un fiksēto sakaru risinājums, ar kura palīdzību TGlobal varēs sniegt pilnu mūsdienīgu pakalpojumu klāstu, ietverot televīziju, internetu, telefona sakarus un pat signalizāciju. Bezvadu risinājumos izmanto augstas datu caurlaidības radiosavienojumus, bet fiksētā tīkla risinājumos - optisko pieslēgumu. Tas jau šogad atrisinās to klientu problēmas, kuri atrodas vietās bez telekomunikācijām vai arī tur, kur tās ir nestabilas.
Gints Kress: - Šis ir tikai sākums TGlobal tīkla attīstībā. TGlobal ir operators, kas spēj sniegt kompleksus sakaru pakalpojumus. Mūsu risinājumi ir daudzveidīgi, turklāt tie tiek pielāgoti katra konkrētā klienta vajadzībām, lai izveidotu abpusēji izdevīgāko variantu. Ātri strādājam ar tehniskajiem risinājumiem jaunu sakaru koncepciju savā uzņēmumā mūsu klienti var realizēt apmēram desmit dienās.
Laura KALINKA
www.tglobal.lv