Alcatel-Lucent un Nokia piedāvā mobilitātes risinājumu uzņēmumiem
Mobilizing the enterprise with Alcatel-Lucent |
|
Mūsdienu
biznesa pasaulē, kuras centrā allaž ir klients,
nepieciešams, lai uzņēmumu darbinieki spētu ātri un
efektīvi reaģēt uz tirgus situācijas pārmaiņām
un klientu vēlmēm, lai arī kur viņi atrastos. Tieši
tāpēc visiedarbīgākais risinājums būtu
apgādāt uzņēmuma mobilos darbiniekus ar nepārtrauktu
(24/7) piekļuvi pilnam komunikācijas rīku komplektam. Viens no
pilnvērtīgākajiem un spēcīgākajiem šī
uzdevuma risinājumiem ir Intellisync Call Connect for Alcatel, kuru
izstrādājis Alcatel-Lucent sadarbībā ar Nokia.
Mobilā
un fiksētā tīkla konverģence
Šis
ir gluži jauns sadarbības tandēms, kas jau nesis pirmos
augļus. Intellisync Call Connect 1.0 pieejams kopš
pērnā gada nogales, un tajā Nokia Eseries iekārtas
integrētas Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise sistēmā.
Pateicoties šai perspektīvajai sadarbībai, Alcatel-Lucent dod
iespēju Nokia Eseries lietotājiem baudīt lielisku biroja
vides balss pakalpojumu kvalitāti, lai arī kur viņi atrastos. Ņemot
vērā jaunākās mobilo pakalpojumu tirgus tendences, kad
operatori nereti vairāk rūpējas par klientu skaita pieaugumu,
nevis par pakalpojumu kvalitāti, šādas stabilas kvalitātes
garantijas kļūst aizvien nozīmīgākas.
Lietojot
Alcatel-Lucent šūnu tīkla paplašinājuma tehnoloģiju,
kas pazīstama ar nosaukumu Cellular Extension, mobilajā
tīklā kļūst pieejamas fiksētā tīkla IP
biroja centrāles īpašības, izmantojot iepriekš
minēto risinājumu un Nokia Eseries tālruni. Tādējādi
šis risinājums piedāvā biznesa klientam priekšrocības,
kuras var izmantot gan tā darbinieki, gan klienti. Tas
neapšaubāmi ir liels ieguvums visam biznesam, un mobilo darbinieku
pakalpojumi kļūst ne vien kvalitatīvāki, bet arī
krietni efektīvāki.
Viens
numurs visiem dzīves gadījumiem
Tā
kā visi zvani tiek maršrutēti caur uzņēmuma Alcatel-Lucent
OmniPCX Enterprise iekārtu, tā darbiniekiem turpmāk
būs jāiegaumē un jārīkojas tikai ar vienu biznesa
numuru. Turklāt viņi varēs izvēlēties kur, kad un ar
kādu komunikācijas ierīci saņemt ienākošos zvanus.
Ja darbinieks ir birojā, ienākošā zvana signāls
atskanēs gan fiksētajā biroja telefonā, gan Nokia
Eseries mobilajā tālrunī. Pateicoties Intellisync Call
Connect, zvanus var viegli pāradresēt no mobilā uz
fiksēto tālruni, piespiežot tikai vienu taustiņu. Vēl
vairāk, - konferences režīms un atzvanīšanas funkcija
arī var tikt pārslēgta uz mobilo tālruni.
Visas
šīs funkcijas nozīmē, ka darbinieki, kas bieži
strādā ārpus biroja, ir viegli sasniedzami gan
kolēģiem, gan klientiem, un tādējādi viņi var
ātrāk reaģēt uz zvanītāju vēlmēm vai
jauniem uzdevumiem. Vienlaikus šiem lietotājiem ir dota pietiekama
brīvība, lai viņi varētu izvēlēties starp biznesa
un privāto režīmu un spētu labāk saplānot laiku.
Biznesa
režīmā uz mobilo tālruni pienāk visi zvani, kas ir
maršrutēti uz biroja fiksētā tālruņa numuru,
tādējādi nodrošinot papildu piekļuvi biroja
funkcijām. Strādājot privātajā režīmā, mobilais
tālrunis saņems tikai tos zvanus, kuri būs adresēti
tieši attiecīgajam mobilajam numuram, bet biznesa zvani tiks
maršrutēti uz biznesa balss pastkastīti, lai tos varētu
noklausīties un uz tiem reaģēt darba laikā. Biznesa
vajadzībām paredzētais Alcatel-Lucent risinājums
Intellisync Call Connect ļauj piedāvāt biznesa klientam
tādas priekšrocības kā produktivitāti un izmaksu
ietaupījumu.
Ieguvēji
ir visi
Uzņēmumi
gūst reālu labumu no uzlabotas klientu apkalpošanas, jo
zvanītāji var uzreiz sazināties ar vajadzīgo darbinieku,
lai arī kur viņš atrastos. Turklāt uzņēmumi var
labāk uzraudzīt komunikācijas izmaksas, jo tiem ir iespēja
saņemt vienkāršotas norēķinu atskaites, bet telefona
pakalpojumu izmaksu struktūra ir viegli pārskatāma.
Tā
kā mobilā un fiksētā tīkla zvani tiek
maršrutēti caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, visas
izmaksas tiek apvienotas vienā rēķinā, ļaujot efektīvāk
darboties korporatīvajai pārskata sistēmai. Tā ļauj
viegli kontrolēt katra darbinieka zvanu skaitu, kā arī
patērēto kopējo sarunu laiku. Alcatel-Lucent izstrādātais
Intellisync Call Connect risinājums piedāvā biznesa
klientiem arī efektīvu investīciju atdevi.
Integrējot
uzņēmuma iekšējo balss komunikācijas tīklu ar
mobilās balss pārraides risinājumu, komersanti gūst
lielāku atdevi no ieguldītajām investīcijām. Svarīgi,
ka Alcatel-Lucent/Nokia risinājumam vajadzīgi ļoti
nelieli kapitālieguldījumi. Izmantojot to, uzņēmumi var
samazināt arī darbības izmaksas, jo mobilās sarunas tiek
maršrutētas caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise.
Arī
kopējās komunikācijas izmaksas ir ievērojami mazākas.
Piemēram, Lielbritānijas uzņēmuma mobilais darbinieks,
atrodoties Parīzē, zvana uz Singapūras mobilo vai fiksēto
numuru: šis zvans caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise sistēmu,
kas atrodas attiecīgajā Lielbritānijas uzņēmumā,
tiek maršrutēts uz uzņēmuma iekšējo IP
tīklu, kurš savienos zvanītāju ar Singapūru. Kopējās
sarunas izmaksas sastāv no starptautiskā savienojuma cenas ar Londonu
un vietējās sarunas uz Singapūru. Un pat vēl vairāk - Alcatel-Lucent
vismazāko izmaksu maršrutēšanas (Least Cost Routing)
intelektuālā sistēma pati izvēlēsies
visrentablāko ceļu tālsakaru savienojumam. Ja ienākošo
zvanu viesabonēšanas izmaksas ir mazākas nekā izejošo
zvanu viesabonēšanas izmaksas, lietotājs var
izvēlēties Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise arī atzvanīšanai,
pirms noticis savienojums.
Un
vēl
Alcatel-Lucent
Intellisync Call Connect turpmākā
attīstība būs vēl spēcīgāks risinājums
mobiliem darbiniekiem un biznesam. Abiem sadarbības partneriem
šāds kopīgs risinājums šķiet gluži dabisks:
galu galā Alcatel-Lucent ir uzņēmumu telefonijas
līderis, bet Nokia mobilo sakaru līderis. Kam gan vēl
vienoties, ja ne diviem līderiem! Apvienojot abu bagātīgo
pieredzi, Alcatel-Lucent un Nokia spēj piedāvāt
mobiliem biznesa darbiniekiem virkni inovatīvu komunikācijas
risinājumu jebkurai dzīves situācijai.
Pašlaik
Intellisync Call Connect for Alcatel izmanto mobilo
tīklu savienojuma veidošanai ar uzņēmuma PBX
infrastruktūru, bet tuvākajā nākotnē tā tiks
uzlabota, lai atbalstītu duālos mobilos tālruņus, kā
arī piekļuvi Wi-Fi bezvadu internetam ar duālā
režīma tālruņiem. Šī funkcija piedāvā
vēl lielāku uzņēmuma darbības izmaksu
ietaupījumu, nodrošinot iespēju pārslēgties no GSM uz Wi-Fi
tīklu atkarībā no vietas, kur mobilais tālrunis tiek
lietots. Ja darbinieks atradīsies ārpus biroja, zvani tiks
maršrutēti caur Alcatel-Lucent OmniPCX
Enterprise, izmantojot GSM tīklu.
Savukārt, ja lietotājs būs birojā, zvanus maršrutēs
pa viszemāko izmaksu ceļu, izmantojot uzņēmuma Wi-Fi
tīklu.
Mūsdienu
biznesa pasaulē fiksēto/mobilo tīklu konverģence kļūst
aizvien svarīgāka, un ar šo auglīgās sadarbības
piemēru Alcatel-Lucent un Nokia rāda, kā to vajadzētu
darīt. Tas ir tuvākās nākotnes mobilitātes
risinājums, un var jau būt, ka Latvijas uzņēmumiem vēl
ir nepieciešams mazs brītiņš pārdomām. Bet tie
uzņēmēji, kas domā par savu darbinieku un klientu
ērtībām, kas patiesi skaita latus un eiro, lai tiktu pie simta
un tūkstoša, jau ir pieņēmuši lēmumu par labu
šim risinājumam.
Klientu
viedokļi
- Intellisync
Call Connect for Alcatel risinājuma
izmēģinājumi firmā NextiraOne noritēja
ļoti sekmīgi, - atzīst NextiraOne mārketinga un
stratēģijas direktors Nils Moss. - Darbinieki snieguši
pozitīvas atsauksmes par sistēmas lietošanas ērtumu,
bagātīgajām funkcijām, par Nokia un Alcatel-Lucent
tehnoloģiju ciešo integrāciju. Uzņēmumu darbības
mobilitātes uzlabošana ir ļoti svarīga, lai
palīdzētu mūsu klientiem mainīt darba stilu, un Intellisync
Call Connect ir vēl viens būtisks solis uz priekšu, lai
panāktu pilnīgu komunikāciju unificēšanu, kas ir NextiraOne
tirgus stratēģijas pamatā.
Klientu
viedoklis:
- Mūsu
biznesa klientiem šis ir pārejas periods no atsevišķām
fiksētajām un mobilajām balss komunikācijas sistēmu infrastruktūrām
vienā kopējā, konverģētā sistēmā, -
stāsta Zviedrijas firmas TDC Dotcom produktu pārvaldības
direktors Anderss Nordins. - Specializējoties uzņēmumu
apkalpošanā, mūsu sistēmu integrētāja loma ir
palīdzēt klientiem plānot līdzekļu
ieguldīšanu un iespējas tos ekonomēt. Jaunais, Nokia
Eseries ierīcēm paredzētais risinājums kopā ar Alcatel-Lucent
OmniPCX Enterprise būs
svarīgākais elements mobilās un fiksētās sistēmas
apvienošanā.
Alcatel-Lucent
SIA
Alojas
ielā 6, Rīgā LV-1013
Tālr.
6708 5247
Fax.: 6708 5205
www.alcatel-lucent.com
Mūsdienu biznesa pasaulē, kuras centrā allaž ir klients, nepieciešams, lai uzņēmumu darbinieki spētu ātri un efektīvi reaģēt uz tirgus situācijas pārmaiņām un klientu vēlmēm, lai arī kur viņi atrastos. Tieši tāpēc visiedarbīgākais risinājums būtu apgādāt uzņēmuma mobilos darbiniekus ar nepārtrauktu (24/7) piekļuvi pilnam komunikācijas rīku komplektam. Viens no pilnvērtīgākajiem un spēcīgākajiem šī uzdevuma risinājumiem ir Intellisync Call Connect for Alcatel, kuru izstrādājis Alcatel-Lucent sadarbībā ar Nokia.
Mobilā un fiksētā tīkla konverģence
Šis ir gluži jauns sadarbības tandēms, kas jau nesis pirmos augļus. Intellisync Call Connect 1.0 pieejams kopš pērnā gada nogales, un tajā Nokia Eseries iekārtas integrētas Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise sistēmā. Pateicoties šai perspektīvajai sadarbībai, Alcatel-Lucent dod iespēju Nokia Eseries lietotājiem baudīt lielisku biroja vides balss pakalpojumu kvalitāti, lai arī kur viņi atrastos. Ņemot vērā jaunākās mobilo pakalpojumu tirgus tendences, kad operatori nereti vairāk rūpējas par klientu skaita pieaugumu, nevis par pakalpojumu kvalitāti, šādas stabilas kvalitātes garantijas kļūst aizvien nozīmīgākas.
Lietojot Alcatel-Lucent šūnu tīkla paplašinājuma tehnoloģiju, kas pazīstama ar nosaukumu Cellular Extension, mobilajā tīklā kļūst pieejamas fiksētā tīkla IP biroja centrāles īpašības, izmantojot iepriekš minēto risinājumu un Nokia Eseries tālruni. Tādējādi šis risinājums piedāvā biznesa klientam priekšrocības, kuras var izmantot gan tā darbinieki, gan klienti. Tas neapšaubāmi ir liels ieguvums visam biznesam, un mobilo darbinieku pakalpojumi kļūst ne vien kvalitatīvāki, bet arī krietni efektīvāki.
Viens numurs visiem dzīves gadījumiem
Tā kā visi zvani tiek maršrutēti caur uzņēmuma Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise iekārtu, tā darbiniekiem turpmāk būs jāiegaumē un jārīkojas tikai ar vienu biznesa numuru. Turklāt viņi varēs izvēlēties kur, kad un ar kādu komunikācijas ierīci saņemt ienākošos zvanus. Ja darbinieks ir birojā, ienākošā zvana signāls atskanēs gan fiksētajā biroja telefonā, gan Nokia Eseries mobilajā tālrunī. Pateicoties Intellisync Call Connect, zvanus var viegli pāradresēt no mobilā uz fiksēto tālruni, piespiežot tikai vienu taustiņu. Vēl vairāk, - konferences režīms un atzvanīšanas funkcija arī var tikt pārslēgta uz mobilo tālruni.
Visas šīs funkcijas nozīmē, ka darbinieki, kas bieži strādā ārpus biroja, ir viegli sasniedzami gan kolēģiem, gan klientiem, un tādējādi viņi var ātrāk reaģēt uz zvanītāju vēlmēm vai jauniem uzdevumiem. Vienlaikus šiem lietotājiem ir dota pietiekama brīvība, lai viņi varētu izvēlēties starp biznesa un privāto režīmu un spētu labāk saplānot laiku.
Biznesa režīmā uz mobilo tālruni pienāk visi zvani, kas ir maršrutēti uz biroja fiksētā tālruņa numuru, tādējādi nodrošinot papildu piekļuvi biroja funkcijām. Strādājot privātajā režīmā, mobilais tālrunis saņems tikai tos zvanus, kuri būs adresēti tieši attiecīgajam mobilajam numuram, bet biznesa zvani tiks maršrutēti uz biznesa balss pastkastīti, lai tos varētu noklausīties un uz tiem reaģēt darba laikā. Biznesa vajadzībām paredzētais Alcatel-Lucent risinājums Intellisync Call Connect ļauj piedāvāt biznesa klientam tādas priekšrocības kā produktivitāti un izmaksu ietaupījumu.
Ieguvēji ir visi
Uzņēmumi gūst reālu labumu no uzlabotas klientu apkalpošanas, jo zvanītāji var uzreiz sazināties ar vajadzīgo darbinieku, lai arī kur viņš atrastos. Turklāt uzņēmumi var labāk uzraudzīt komunikācijas izmaksas, jo tiem ir iespēja saņemt vienkāršotas norēķinu atskaites, bet telefona pakalpojumu izmaksu struktūra ir viegli pārskatāma.
Tā kā mobilā un fiksētā tīkla zvani tiek maršrutēti caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, visas izmaksas tiek apvienotas vienā rēķinā, ļaujot efektīvāk darboties korporatīvajai pārskata sistēmai. Tā ļauj viegli kontrolēt katra darbinieka zvanu skaitu, kā arī patērēto kopējo sarunu laiku. Alcatel-Lucent izstrādātais Intellisync Call Connect risinājums piedāvā biznesa klientiem arī efektīvu investīciju atdevi.
Integrējot uzņēmuma iekšējo balss komunikācijas tīklu ar mobilās balss pārraides risinājumu, komersanti gūst lielāku atdevi no ieguldītajām investīcijām. Svarīgi, ka Alcatel-Lucent/Nokia risinājumam vajadzīgi ļoti nelieli kapitālieguldījumi. Izmantojot to, uzņēmumi var samazināt arī darbības izmaksas, jo mobilās sarunas tiek maršrutētas caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise.
Arī kopējās komunikācijas izmaksas ir ievērojami mazākas. Piemēram, Lielbritānijas uzņēmuma mobilais darbinieks, atrodoties Parīzē, zvana uz Singapūras mobilo vai fiksēto numuru: šis zvans caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise sistēmu, kas atrodas attiecīgajā Lielbritānijas uzņēmumā, tiek maršrutēts uz uzņēmuma iekšējo IP tīklu, kurš savienos zvanītāju ar Singapūru. Kopējās sarunas izmaksas sastāv no starptautiskā savienojuma cenas ar Londonu un vietējās sarunas uz Singapūru. Un pat vēl vairāk - Alcatel-Lucent vismazāko izmaksu maršrutēšanas (Least Cost Routing) intelektuālā sistēma pati izvēlēsies visrentablāko ceļu tālsakaru savienojumam. Ja ienākošo zvanu viesabonēšanas izmaksas ir mazākas nekā izejošo zvanu viesabonēšanas izmaksas, lietotājs var izvēlēties Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise arī atzvanīšanai, pirms noticis savienojums.
Un vēl
Alcatel-Lucent Intellisync Call Connect turpmākā attīstība būs vēl spēcīgāks risinājums mobiliem darbiniekiem un biznesam. Abiem sadarbības partneriem šāds kopīgs risinājums šķiet gluži dabisks: galu galā Alcatel-Lucent ir uzņēmumu telefonijas līderis, bet Nokia mobilo sakaru līderis. Kam gan vēl vienoties, ja ne diviem līderiem! Apvienojot abu bagātīgo pieredzi, Alcatel-Lucent un Nokia spēj piedāvāt mobiliem biznesa darbiniekiem virkni inovatīvu komunikācijas risinājumu jebkurai dzīves situācijai.
Pašlaik Intellisync Call Connect for Alcatel izmanto mobilo tīklu savienojuma veidošanai ar uzņēmuma PBX infrastruktūru, bet tuvākajā nākotnē tā tiks uzlabota, lai atbalstītu duālos mobilos tālruņus, kā arī piekļuvi Wi-Fi bezvadu internetam ar duālā režīma tālruņiem. Šī funkcija piedāvā vēl lielāku uzņēmuma darbības izmaksu ietaupījumu, nodrošinot iespēju pārslēgties no GSM uz Wi-Fi tīklu atkarībā no vietas, kur mobilais tālrunis tiek lietots. Ja darbinieks atradīsies ārpus biroja, zvani tiks maršrutēti caur Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, izmantojot GSM tīklu. Savukārt, ja lietotājs būs birojā, zvanus maršrutēs pa viszemāko izmaksu ceļu, izmantojot uzņēmuma Wi-Fi tīklu.
Mūsdienu biznesa pasaulē fiksēto/mobilo tīklu konverģence kļūst aizvien svarīgāka, un ar šo auglīgās sadarbības piemēru Alcatel-Lucent un Nokia rāda, kā to vajadzētu darīt. Tas ir tuvākās nākotnes mobilitātes risinājums, un var jau būt, ka Latvijas uzņēmumiem vēl ir nepieciešams mazs brītiņš pārdomām. Bet tie uzņēmēji, kas domā par savu darbinieku un klientu ērtībām, kas patiesi skaita latus un eiro, lai tiktu pie simta un tūkstoša, jau ir pieņēmuši lēmumu par labu šim risinājumam.
Klientu viedokļi
- Intellisync Call Connect for Alcatel risinājuma izmēģinājumi firmā NextiraOne noritēja ļoti sekmīgi, - atzīst NextiraOne mārketinga un stratēģijas direktors Nils Moss. - Darbinieki snieguši pozitīvas atsauksmes par sistēmas lietošanas ērtumu, bagātīgajām funkcijām, par Nokia un Alcatel-Lucent tehnoloģiju ciešo integrāciju. Uzņēmumu darbības mobilitātes uzlabošana ir ļoti svarīga, lai palīdzētu mūsu klientiem mainīt darba stilu, un Intellisync Call Connect ir vēl viens būtisks solis uz priekšu, lai panāktu pilnīgu komunikāciju unificēšanu, kas ir NextiraOne tirgus stratēģijas pamatā.
Klientu viedoklis:
- Mūsu biznesa klientiem šis ir pārejas periods no atsevišķām fiksētajām un mobilajām balss komunikācijas sistēmu infrastruktūrām vienā kopējā, konverģētā sistēmā, - stāsta Zviedrijas firmas TDC Dotcom produktu pārvaldības direktors Anderss Nordins. - Specializējoties uzņēmumu apkalpošanā, mūsu sistēmu integrētāja loma ir palīdzēt klientiem plānot līdzekļu ieguldīšanu un iespējas tos ekonomēt. Jaunais, Nokia Eseries ierīcēm paredzētais risinājums kopā ar Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise būs svarīgākais elements mobilās un fiksētās sistēmas apvienošanā.
Alcatel-Lucent SIA
Alojas ielā 6, Rīgā LV-1013
Tālr. 6708 5247
Fax.: 6708 5205
www.alcatel-lucent.com