Baltkom Digitālais komunikāciju centrs augsto tehnoloģiju un stila gardēžu iedvesmai
Šovasar Baltkom svinīgi atklāja
Latvijā pirmo Digitālo komunikāciju centru, kas ir modernākā un stilīgākā
klientu apkalpošanas vieta Rīgā. Līdz ar centra atklāšanu uzņēmums prezentēja
arī jauno klientu apkalpošanas koncepciju, kuras pamatā ir atvērtība,
individuāla pieeja un kompetence.
Caur
hologrammu gaisīgumu biznesa nopietnībā
- Jaunā digitālo komunikāciju centra
galvenais uzdevums ir palīdzēt klientiem izprast viņu vajadzības un rast tām
labāko iespējamo risinājumu. Ar šo centru mēs vēlamies iedvesmot savus klientus
panākumiem, labākai un pilnvērtīgākai dzīvei, ne velti mūsu jaunais Baltkom
moto ir Tehnoloģiju iedvesmots, - centra atklāšanā sacīja Baltkom TV
komercdirektors Juris Ķezberis. Baltkom digitālo komunikāciju centra
vizuālo risinājumu veidojis dizaina nams Pieci ezeri/H2E, galvenā
māksliniece Ingūna Elere. Centra skatlogā ir uzstādīts Baltijā unikāls
lielformāta holoekrāns (hologrāfijas stikla ekrāns), kas rada attēla gaisīguma
efektu. Attēls ir caurspīdīgs un rada sajūtu, ka veidojas tukšā telpā, bez
ekrāna un televizora. Šāda veida ekrānus savās tirdzniecības vietās Eiropā ir
izvietojuši tādi zināmi zīmoli kā Hugo Boss, L'Oreal Paris u.c.
Centra telpās ir izvietota arī
kompleksā kinozāles sistēma ar plazmas ekrānu un videoprojektoru, ko ierīkojusi
kompānija SIA HI END COLLECTION. Kinozāles kompleksā ietilpst vienota
apgaismojuma vadība - gan izolējošie aizkari, gan atsevišķas gaismekļu grupas,
kuru vienotu vadību nodrošina universālā pults. Līdz ar jaunā centra atklāšanu Baltkom
būtiski pilnveidojis arī klientu apkalpošanas koncepciju. Pieaugot uzņēmuma
abonentu skaitam, uz pusi palielināts arī Baltkom kontaktu centra
operatoru skaits, kas turpmāk 24 stundas diennaktī būs gatavi uzklausīt visus
iedzīvotāju jautājumus un lūgumus pēc tehniskā atbalsta.
No TRIO līdz QUATRO
Baltkom digitālā
TV piedāvā arī pakalpojumus, kuri aktivizējami un autorizējami, sūtot īsziņu.
Uzlabota Baltkom filmu SMS pasūtīšanas sistēma. Piemēram, ar īsziņu
starpniecību klienti var saņemt informāciju par kanāla Premiere jaunajām
filmām. Īsziņas tiek izmantotas, lai atgādinātu abonentiem par rēķina apmaksas
termiņa beigām. Vienlaikus Baltkom arī aktīvi strādā, lai jau šā gada
rudenī mobilie sakari kļūtu par neatņemamu uzņēmuma pakalpojumu kompleksa
sastāvdaļu, ļaujot ar viena operatora pieslēgumu nodrošināt visas ģimenes
vajadzības, ietaupīt līdzekļus un saņemt vienotu, kompetentu servisu un
tehnisko atbalstu. Jaunais QUATRO komplekts būs orientēts gan uz jau esošajiem Baltkom
TRIO (internets, digitālā TV, fiksētie telefonsakari) abonentiem, gan
visu citu pakalpojumu lietotājiem un interesentiem. QUATRO pakalpojuma ietvaros
tiks piedāvāti vairāki mobilo sakaru pieslēgumi.
Telekomunikāciju un
abonenttelevīzijas uzņēmums Baltkom ir Latvijā lielākais digitālās TV un
kabeļtelevīzijas operators, kas vietējā tirgū darbojas jau vairāk nekā 16 gadu.
Tā kopējais abonentu skaits jau sasniedzis 200 000, bet darbinieku skaits -
350. Baltkom abonentiem piedāvā vairāk nekā 100 TV programmu, kā arī
sniedz fiksēto telefonsakaru un interneta pakalpojumus. 2006. gadu
telekomunikāciju uzņēmums Baltkom noslēdza ar 9 miljonu latu
apgrozījumu, kas ir par 43 procentiem vairāk nekā 2005. gadā, kad uzņēmums
strādāja ar 6,3 miljonu latu lielu apgrozījumu.
Šovasar Baltkom svinīgi atklāja Latvijā pirmo Digitālo komunikāciju centru, kas ir modernākā un stilīgākā klientu apkalpošanas vieta Rīgā. Līdz ar centra atklāšanu uzņēmums prezentēja arī jauno klientu apkalpošanas koncepciju, kuras pamatā ir atvērtība, individuāla pieeja un kompetence.
Caur hologrammu gaisīgumu biznesa nopietnībā
- Jaunā digitālo komunikāciju centra galvenais uzdevums ir palīdzēt klientiem izprast viņu vajadzības un rast tām labāko iespējamo risinājumu. Ar šo centru mēs vēlamies iedvesmot savus klientus panākumiem, labākai un pilnvērtīgākai dzīvei, ne velti mūsu jaunais Baltkom moto ir Tehnoloģiju iedvesmots, - centra atklāšanā sacīja Baltkom TV komercdirektors Juris Ķezberis. Baltkom digitālo komunikāciju centra vizuālo risinājumu veidojis dizaina nams Pieci ezeri/H2E, galvenā māksliniece Ingūna Elere. Centra skatlogā ir uzstādīts Baltijā unikāls lielformāta holoekrāns (hologrāfijas stikla ekrāns), kas rada attēla gaisīguma efektu. Attēls ir caurspīdīgs un rada sajūtu, ka veidojas tukšā telpā, bez ekrāna un televizora. Šāda veida ekrānus savās tirdzniecības vietās Eiropā ir izvietojuši tādi zināmi zīmoli kā Hugo Boss, L'Oreal Paris u.c.
Centra telpās ir izvietota arī kompleksā kinozāles sistēma ar plazmas ekrānu un videoprojektoru, ko ierīkojusi kompānija SIA HI END COLLECTION. Kinozāles kompleksā ietilpst vienota apgaismojuma vadība - gan izolējošie aizkari, gan atsevišķas gaismekļu grupas, kuru vienotu vadību nodrošina universālā pults. Līdz ar jaunā centra atklāšanu Baltkom būtiski pilnveidojis arī klientu apkalpošanas koncepciju. Pieaugot uzņēmuma abonentu skaitam, uz pusi palielināts arī Baltkom kontaktu centra operatoru skaits, kas turpmāk 24 stundas diennaktī būs gatavi uzklausīt visus iedzīvotāju jautājumus un lūgumus pēc tehniskā atbalsta.
No TRIO līdz QUATRO
Baltkom digitālā TV piedāvā arī pakalpojumus, kuri aktivizējami un autorizējami, sūtot īsziņu. Uzlabota Baltkom filmu SMS pasūtīšanas sistēma. Piemēram, ar īsziņu starpniecību klienti var saņemt informāciju par kanāla Premiere jaunajām filmām. Īsziņas tiek izmantotas, lai atgādinātu abonentiem par rēķina apmaksas termiņa beigām. Vienlaikus Baltkom arī aktīvi strādā, lai jau šā gada rudenī mobilie sakari kļūtu par neatņemamu uzņēmuma pakalpojumu kompleksa sastāvdaļu, ļaujot ar viena operatora pieslēgumu nodrošināt visas ģimenes vajadzības, ietaupīt līdzekļus un saņemt vienotu, kompetentu servisu un tehnisko atbalstu. Jaunais QUATRO komplekts būs orientēts gan uz jau esošajiem Baltkom TRIO (internets, digitālā TV, fiksētie telefonsakari) abonentiem, gan visu citu pakalpojumu lietotājiem un interesentiem. QUATRO pakalpojuma ietvaros tiks piedāvāti vairāki mobilo sakaru pieslēgumi.
Telekomunikāciju un abonenttelevīzijas uzņēmums Baltkom ir Latvijā lielākais digitālās TV un kabeļtelevīzijas operators, kas vietējā tirgū darbojas jau vairāk nekā 16 gadu. Tā kopējais abonentu skaits jau sasniedzis 200 000, bet darbinieku skaits - 350. Baltkom abonentiem piedāvā vairāk nekā 100 TV programmu, kā arī sniedz fiksēto telefonsakaru un interneta pakalpojumus. 2006. gadu telekomunikāciju uzņēmums Baltkom noslēdza ar 9 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 43 procentiem vairāk nekā 2005. gadā, kad uzņēmums strādāja ar 6,3 miljonu latu lielu apgrozījumu.