Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

Business Communication Manager

   

Mazas un vidējas kompānijas – lūk, virzošais spēks, kas nosaka jaunos mūsdienu ekonomiskos apstākļus. Pateicoties kompānijai Nortel Networks, tagad jūsu rīcībā ir līdzekļi, kas dod iespēju veiksmīgi konkurēt ar pasaules biznesa gigantiem. Šāda vispārējā vienādotāja lomā uzstājas sistēma Business Communication Manager – BCM (iepriekš pazīstama kā Enterprise Edge). Tā atver bezgalīgās interneta iespējas un ieliek rokās instrumentus, kas palīdzēs panākt strauju rentabilitātes pieaugumu un krasi paaugstinās uzņēmuma reputāciju.
Tagad jebkura lieluma kompānijas var droši doties elektroniskās komercijas pasaulē, daudzkārt efektīvāk sadarboties ar saviem darījumu partneriem un izmatot ekonomiski izdevīgo datu pārraides un balss tīklu saplūšanu.

BCM – korporatīvo sakaru sistēma

Kompānijas Nortel Networks BCM sistēma – tā ir korporatīvo sakaru, kam ir IP iespējas, sistēma. Tā apvieno uz vienas universālas platformas balss un datu pārraidi, kā arī uztur biznesam efektīvus pielikumus, nodrošinot maziem un vidējiem uzņēmumiem visaugstāko funkcionalitāti ar minimāliem izdevumiem.
BCM uztur visplašāko telefonijas funkciju klāstu, to piekļuvei tiek piedāvāti droši daudzfunkcionāli telefona aparāti, kas izstrādāti speciāli biznesam. Tas ir universāls jaunums, kas ietver vairākas sakaru tehnoloģijas, uztur visus kopējas lietošanas telefonu tīklu ISDN interfeisus, ka arī datu pārraidi globālajā tīklā, izmantojot Voice Over IP tehnoloģiju un personīgo iebūvēto IP interfeisu. BCM standarta paketē ir ne tikai balss pasts, bet arī automātiskā operatora dienests un programmējama izsaukumu maršrutēšanas sistēma.
Integrēta datu maršrutēšanas sistēma uztur visus mūsdienīgos maršrutēšanas protokolus un aizsargfunkcijas, kuras parasti uztur mazajam biznesam paredzētās kompānijas Nortel Networks tīkla iekārtas BayStack.
Un, pats galvenais, BCM ir savs pilnībā integrētu, mūsdienīgu pielikumu portfelis, kurā ir universālā pastkastīte, personīgā izsaukumu vadības sistēma uz PC bāzes un divas pielikumu paketes izsaukumu apstrādes centriem.
Piekļuve internetam. BCM – ideāla platforma, uz kuras bāzes mazas un vidējas kompānijas var piekļūt pasaules tīmeklim. Tas ir montāžā un ekspluatācijā vienkāršs produkts, kurš ir pilnībā pašpietiekams risinājums ar iebūvētu aizsardzību un tīkla adrešu pārveidotāju, garantē informācijas konfidencialitāti un joslas efektīvu izmantošanu.
IP maršrutēšana. integrēta maršrutēšanas funkcija uz IP protokola bāzes. BCM uztur visus galvenos protokolus, tādēļ tā ir tikai jāpieslēdz tīklam, tā ir pieejama cenas ziņā, vienkārša lietošanā un ārkārtīgi droša. Ar sistēmas palīdzību attālināto nodaļu darbinieki iegūs piekļuvi visiem tīkla pielikumiem.
Galvenā vispārpieņemto standartu funkcija. kompresijas un trafika maršrutēšanas iespēja pa optimālākajiem ceļiem, samazinās savienojuma nodibināšanas izdevumus, bet prioritāšu noteikšanas sistēma DiffServ nodrošinās uzdoto apkalpošanas parametru uzturēšanu (QoS) IP vidē.
IP telefonijas pāreja. Tagad gan datu pārraidi, gan telefona sakarus (to skaitā balss pasts un faksu paziņojumi) spēj nodrošināt viena kompakta un ekonomiska iekārta. BCM – kompleksa balss un datu pārraides iekārta – ļauj noteikt trafika apstrādes parametrus, panākot balss kvalitāti atbilstoši etalonam, nodibinot savienojumu tīklā, kas strādā uz interneta protokola bāzes. IP telefonija ir paredzēta līdzekļu ekonomijai, bet, ja kādā brīdī sakaru kvalitāte jūs neapmierinās, savienojums tiks pārslēgts uz koplietošanas telefona tīkla līnijām. Tas garantēs nemainīgu sakaru kvalitāti.

Sistēma apmaiņai ar paziņojumiem biznesā, kurš attīstās

Mūsdienu biznesa apstākļos, kad darbinieki atrodas nepārtrauktā kustībā, ir nepieciešama informācijas apmaiņas sistēma, kas padara tos pieejamus klientiem jebkurā laikā. Šo uzdevumu var atrisināt BCM, kurā ir realizēti visi mūsdienīgākie risinājumi balss un elektronisko paziņojumu vadīšanai.
Statistika norāda, ka lielākajā daļā kompāniju, kad ir nepieciešams veikt darījuma zvanu, 75 procentos gadījumu tas nav iespējams pirmajā reizē, tāpēc vajadzīga efektīva izsaukumu apstrādes un nosūtīšanas sistēma. BCM palīdzēs atrisināt šo problēmu un paaugstinās darba efektivitāti.
Balss pasts. Atbildot uz telefona zvanu, ātri ir jādod atbilstoši rīkojumi darbiniekiem. Lietišķie zvani ir jebkura uzņēmuma dzīvības pamats. Ieviešot BCM, iegūsiet profesionālu balss paziņojumu apmaiņas sistēmu un vēl līdz 1000 pastkastītēm ar 200 stundu paziņojumu uzglabāšanas apjomu. Tas dos iespēju paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti un optimizēt ienākošos un izejošos sakarus. Turklāt šī sistēma ir vienkārši lietojama – noklausīties, meklēt vai dzēst paziņojumu var, nospiežot telefona taustiņu.
Faksu sakari. Vairs nevajadzēs gaidīt nepieciešamo informāciju, ilgstoši stāvot pie faksa. Pateicoties BCM faksu sakaru funkcijām, paziņojumi par visiem pienākošajiem faksiem tiks saglabāti balss pastkastītē. Jebkurā brīdī visu, kas vajadzīgs, var izdrukāt uz printera, kas pieslēgts jūsu datoram, vai pārsūtīt uz citu pastkastīti vai faksa aparātu. Jūs varat ielūkoties savā pastkastītē pat tieši no faksa. Ja uztrauc drošība, nav problēmu – jūs paši nosakāt, kad un kur ir jāizdrukā vajadzīgais un vai tas vispār ir jādara. Bez faksu pieņemšanas un nosūtīšanas funkcijas, faksu sakaru sistēma Fax Suite uztur tādas funkcijas kā fakss pēc pieprasījuma (Fax-on-Demand) un pārpildīšanās kontrole (Fax Overflow).
Universālā pastkastīte. Universālā paziņojumu apmaiņas sistēma Unified Messaging palīdzēs atrisināt sakaru problēmas, izveidojot vienotu punktu, kurā sanāks visa korespondence, kurai varēsiet piekļūt ērti un ātri, izmantojot savu multimediju PC, kas strādā uz Windows bāzes. Maksimāli paaugstināt darba ražīgumu varēsiet, izmantojot izsaucošā abonenta identifikācijas funkciju (Caller ID), kas ļaus pastāvīgi noteikt prioritātes un no paziņojumu plūsmas izvēlēties svarīgākos. Šis risinājums nodrošinās efektīvus sakarus, vienlaikus ietaupot jūsu laiku un paaugstinot atdevi no uzņēmuma darbības. Turklāt nav nepieciešams nekāds papildu aprīkojums, viss nepieciešamais ir uz datora ekrāna.
Paziņojumu apmaiņa tīklā. BCM sistēma nodrošina iespēju pārsūtīt paziņojumu no pastkastītes cilvēkam, kas atrodas ārpus biroja. Tā nodrošināšanai ir realizēts standarta risinājums, kas ļauj pārsūtīt balss pastu pa IP tīklu, jo ir pilnībā savietojams ar citu izstrādātāju produkciju. Nodrošināta balss un faksa paziņojumu nosūtīšana uz jebkuru balss pasta sistēmu, kas uztur VPIM, VPIMv2 un AMIS protokolus.

Izsaukumu apstrāde – atbilde uz klientu pieprasījumu

Nortel Networks ir plaša pieredze efektīvu izsaukumu apstrādes sistēmu izveidē. Piedāvājam pielikumu paketes izsaukumu apstrādes un paziņojumu apmaiņas sistēmām, kas paaugstinās klientu apkalpošanas kvalitāti, darbinieku darba ražīgumu un kompānijas ienākumus. Iedomāsimies: klientam ir steidzami nepieciešamam informācija par to, kā nokļūt jūsu uzņēmumā, tā pasta adrese u. c., bet viņam nav laika jūs sazvanīt. Piezvanot un nododot vajadzīgo komandu, viņš saņem nepieciešamo informāciju, bet jūs varat pilnībā koncentrēties darbam, netērējot velti laiku telefona sarunām. Programmnodrošinājums Attendant Console ir lietošanā vienkāršs interfeiss, kas aizstāj parasto operatora konsoli un dod iespēju pārraudzīt visu uzņēmuma sakaru ainu.
Automātiskais operators (Auto Attendant). Tā ir elastīga sistēma, kas paredzēta automātiskai ienākošo izsaukumu apstrādei. Maršrutēšanas shēma ir viegli programmējama un tiek optimizēta no administratora datora. Automātiskais menu un balss dod iespēju novirzīt klientus pie vajadzīgajiem darbiniekiem, informācijas pastkastītēm un pat faksiem.
Operatora konsole (Attendant Console). Datora programmnodrošinājums. Uz datora ekrāna atainojas pilns darbinieku saraksts, kur tos var atrast pēc vārda vai nodaļas nosaukuma, ka arī redzēt vai cilvēks ir brīvs, runā pa telefonu, lūdzis netraucēt vai pat izgājis no biroja. Operators var strādāt uz sava datora, izmantojot citas programmas, tikai uz izsaukuma apstrādes laiku atverot logu Operatora konsole. Pie kam on-line datu bāzē tiek fiksēta informācija par katru ienākošo un izejošo zvanu.

Izsaukumu apstrādes centri - lielāka apkalpošanas efektivitāte

Nortel Networks ir pasaules līderis izsaukumu apstrādes centru izveidē. Atkarībā no uzņēmuma prasībām var būt aktivizēta viena no divām versijām: Basic Call Center un Professional Call Center.
Izsaukumu apstrādes centra bāzes versija (Basic Call Center). Nodrošina līdz 10 operatorus un līdz divām apkalpošanas rindām. Šis pielikums ir ideāls risinājums maziem uzņēmumiem un lielu kompāniju filiālēm. Pielikums nodrošina izsaukumu statistisko uzskaiti reālā laikā, kā arī ļauj kontrolēt operatoru darbu.
Izsaukumu apstrādes centra profesionālā versija (Professional Call Center). Palielinoties uzņēmuma apjomiem, varat viegli un ātri palielināt Izsaukumu centra iespējas. Šis modelis uztur līdz 48 operatoriem un līdz 16 individuālajām apkalpošanas rindām, kas ievērojami atvieglo klientiem piekļūšanu nepieciešamajiem speciālistiem. Sistēma uztur daudz vismodernāko funkciju. Pielikuma komplektā ietilpst pilns statistiskās uzskaites un atskaišu līdzekļu kopums, ar kura palīdzību var kontrolēt visas sistēmas darbību. Izsaukumu maršrutēšanas shēmu optimizācijai var tikt ierakstīti līdz 100 dažādiem paziņojumiem.

Autonomais risinājums
BCM – tā ir kompleksa sakaru sistēma mazajam un vidējam biznesam. Ietver sevī visas telefonu centrāles, maršrutētāja un interneta piekļuves mezgla funkcionālās iespējas. Tā pilnībā atbilst autonomās ekspluatācijas prasībām un vienlaikus ietver visu, kas nepieciešams turpmākai izaugsmei un daudzmezglu tīkla infrastruktūras uzbūvei.

Daudzmezglu risinājums
Kompānijas ar daudzām filiālēm, kas atrodas tālu cita no citas, patiesi novērtēs BCM sistēmas elastīgās tīkla iespējas. Tās apkalpojamie objekti var tikt savstarpēji savienoti gan pa parastām komutējamām telefonu līnijām, gan, izmantojot interneta telefonijas tehnoloģijas. Iebūvētais maršrutētājs un pilns IP funkciju komplekts nodrošinās plašas datu pārraides iespējas. Sistēma ir aprīkota ar maršrutētāju, kas uztur QoS funkciju, statistisko maršrutēšanu IP tīklā (RIP v.2 un OSPF), protokolus PPP un Frame Relay tehnoloģiju.

IP telefonija
BCM sistēma uztur IP telefonijas funkcijas, kas ļauj ietaupīt naudu, samazinot tālsarunu un vairāku tīklu uzturēšanas izmaksas. Bet, pats galvenais, jūs varat modernizēt datu pārraides sistēmu, papildinot to ar telefona sakaru sistēmas iespējām, pie kam saglabājot atdevi no agrāk ieguldītajiem līdzekļiem. IP telefonijas nodrošināšanai sistēma izmanto apkalpošanas kvalitātes vadības mehānismus (QoS), tādus kā DiffServ, kas dod iespēju pārraidīt telefonu trafiku pa datu pārraides kanāliem, nepazeminot balss skanēšanas kvalitāti.

Vienkārša, efektīva tīkla vadības sistēma
BCM sistēmas vadība tiek nodrošināta centralizēti, izmantojot standarta web pārlūkprogrammu. To varat darīt jūs pats vai jūsu piegādātājs. Galvenais – BCM samazina jūsu tīkla administrēšanas izdevumus, jo tā vadība tiks nodrošināta no viena centra. Turklāt modernizācijai izmantosiet vienotu programmnodrošinājumu, bet visus jautājumus balss un datu pārraidē varēsiet risināt ar vienu piegādātāju.

Rītdienas stratēģijas šodien
Vienīgā kompānija, kas var piedāvāt kompleksu izstrādi, kura nodrošinātu maksimālu rentabilitāti uz balss un datu pārraides sistēmu saplūšanas bāzes, ir Nortel Networks. Mēs varam piedāvāt produktus, kas nodrošinās mobilo sakaru sistēmas panākumus, tiklīdz būsiet gatavi izveidot šādu sistēmu uz sava lokālā tīkla bāzes.
Kādēļ izmēģināt laimi pie citiem piegādātājiem? Ar BCM un interneta telefonijas palīdzību jūsu bizness tiks optimizēts, paaugstināsies kompānijas profesionālā reputācija, peļņa un darba ražīgums.
Tiecieties ar kompānijas Nortel Networks autorizēto izplatītāju!

BELAM Communications
Nortel Networks oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs

BELAM-RĪGA, Ģertrūdes ielā 94, tālrunis 7 013 444
BELAM-DAUGAVPILS, Stacijas ielā 85, tālrunis 54 07017
BELAM-LIEPĀJA, Klaipēdas ielā 19/21, tālrunis 34 84064
BELAM-VENTSPILS, Fabrikas ielā 4, tālrunis 36 65290
 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001