Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

Hanza.net turpina pārsteigt

   

Autors

 

Hansabankas e-komercijas pakalpojumu kompleksu hanza.net šovasar izmantoja jau 48 000 lietotāju. Šogad, izmantojot hanza.net, veikti vairāk nekā 500 000 maksājumu, ar internetbankas maksājumu starpniecību ir pārskaitīti aptuveni 300 miljoni latu. Dienā savu kontu bilanci aplūko aptuveni 35 000 klientu, hanza.net e-pasta kastītes pakalpojumu šobrīd izmanto ap 4000 klientu. Nesen hanza.net klientiem atkal pavērās jaunas iespējas.

 

Debetkaršu pasūtīšana hanza.net

Šovasar Hansabanka sākusi pieņemt debetkaršu pieteikumus internetā. Šo procesu nodrošina internetbankas hanza.net identifikācijas sistēma, kas ļauj bankai atpazīt kartes pasūtītāju. Klienti var pasūtīt gan Visa Electron, gan Maestro norēķinu kartes. Hansabanka izstrādājusi un piedāvā arī iespēju pieņemt pieteikumus kredītkartēm internetā.

Internetā pasūtīt debetkarti ir ērti, jo uz banku ir jānāk tikai vienreiz – lai saņemtu karti. Klients karti var pasūtīt tieši no hanza.net. Saņemot kartes pieteikumu konkrētajā dienā līdz pulksten 12.00, Rīgas filiāļu klientiem jaunā karte ir pieejama jau nākamajā darba dienā. Jau pirmajās dienās, kad pakalpojums kļuva pieejams, ar interneta starpniecību tika izsniegtas 116 norēķinu kartes, bet pirmā mēneša laikā - aptuveni 500.

 

Noguldījumi

Hansabanka ir izstrādājusi vispilnīgākos noguldījumu pakalpojumus internetā. Klientiem pieejami četri noguldījumu veidi: termiņdepozīts, termiņdepozīts ar ikmēneša procentu izmaksu, krājkonts un mērķa krājkonts.

Termiņdepozīts ir noguldījums privātpersonām, kas dod iespēju noguldīt naudu uz noteiktu termiņu no mēneša līdz pieciem gadiem. Klients var pagarināt noguldījuma termiņu uz sev vēlamiem nosacījumiem, bet termiņdepozītu nav iespējams papildināt.

Termiņdepozīts ar ikmēneša procentu izmaksu ir noguldījums privātpersonai ar iespēju noguldīt brīvos naudas līdzekļus uz termiņu no trim mēnešiem līdz pieciem gadiem un saņemt procentu ienākumus katru mēnesi.

Šie pakalpojumi ir pieejami fiziskām personām. Visi darījumi tiek izdarīti on-line jeb reālā laika režīmā. Klientam tiek paziņots noguldījuma konta numurs, kas Hansabankas pakalpojumus atšķir no konkurentu piedāvājuma.

Hansabanka nodrošina noguldījumiem arī pilnu apkalpošanu internetā, kas notiek reālā laika režīmā. Krājkonta gadījumā var pasūtīt naudas izņemšanu, arī steidzamu (nauda izņemšanai no krājkonta jāpiesaka septiņas dienas iepriekš). Pusotra mēneša laikā caur hanza.net jau atvērti 123 noguldījumi.

 

Klienti konsultē banku

Lai gūtu objektīvāku pakalpojuma novērtējumu, Hansabanka ir izveidojusi īpašu klientu grupu, kas konsultē bankas speciālistus, iesakot no klientu viedokļa optimālākos hanza.net pakalpojuma attīstības virzienus. Parasti konsultanti tiek izvēlēti no intensīvākajiem un pieredzējušākajiem hanza.net lietotājiem, kuriem banka reizi mēnesī uzdod konkrētus jautājumus, un šo atbilžu apkopojums atspoguļo reālu klientu viedokli. Līdz šim šajā grupā ir piekrituši darboties 15 klienti, kuri piedalījušies jau trijās jaunu pakalpojumu pārbaudēs un devuši par tām savus ieteikumus.

 

Atjaunota mājas lapa

A/s Hansabanka ir izstrādājusi jaunu interneta mājas lapas versiju. Pirmo reizi tajā integrēta internetbanka hanza.net, un tas nozīmē, ka ikvienā  mājas lapas lappusē ir iespējams sākt internetbankas lietošanu.

Īpašs jaunums šajā mājas lapā ir tas, ka tagad a/s Hansabanka un a/s Hanza Līzings, būdami vienas finanšu grupas uzņēmumi, ir apvienojuši informāciju vienā interneta mājas lapā. Tāpēc klients ziņas par iespējamajiem kreditēšanas un līzinga pakalpojumiem var uzzināt vienuviet. Īpašā sadaļā ir pieejami Hansabank Grupas finanšu tirgus speciālistu sagatavotie Baltijas makroekonomikas apskati, kurus plānots sagatavot un ievietot  internetā trīs reizes gadā.

 

 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001