Uzticēsimies norēķinu profesionāļiem
Lietišķiem cilvēkiem tik raksturīgais mūžīgais laika trūkums jau
izsenis rosinājis citus tikpat lietišķus cilvēkus dibināt uzņēmumus, kuri
palīdzētu ekonomēt viņu laiku, uzņemoties daļu pienākumu uz saviem pleciem. Bet
ne jau katram uzņēmumam var uzticēt tik svarīgu funkciju kā rēķinu vai reklāmu
nosūtīšanu klientiem. Latvijas Nacionālais maksājumu centrs (NMC) četros
darbības gados (dibināts 1998. gada 18. februārī) ir ieguvis pozitīvu bilanci
klientu uzticības bankā. Tas panākts, ne tikai precīzi ievērojot termiņus un
izpildot darbus visaugstākajā kvalitātē, bet arī ieviešot modernas tehnoloģijas
un aparatūru. Kurš gan negribēs sadarboties ar uzticamu un progresīvu partneri!
Zviedru pamatīgums, latviešu precizitāte
NMC nodrošina pasaules līmeņa pakalpojumus drukātās un
elektroniskās informācijas (maksājumu, reklāmu, paziņojumu, lietošanas
instrukciju) apmaiņā un loģistikā. Tas pamatoti uzskatāms par nozares līderi
Latvijā. NMC izmanto mūsdienīgu aparatūru, ar kuru iespējams nodrukāt un
ievietot aploksnēs divus miljonus rēķinu mēnesī. NMC cenšas iedibināt noteiktu
standartu maksājumu formām, kā arī izveidot viegli lasāmus un saprotamus
rēķinus. NMC īpašnieks ir Zviedrijas pasta meitas uzņēmums Swedgiro. Par NMC izstrādāto
pakalpojumu sistēmu ir ieinteresējušies arī citi Swedgiro uzņēmumi Igaunijā,
Lietuvā, Polijā, Somijā, kā arī pašā Zviedrijā.
Lielākās nozares, kuras pārstāv NMC Latvijas klienti, ir
telekomunikācijas, bankas, līzings, degvielas bizness, reklāma, komunālā
saimniecība. Plašu darbību NMC ir izvērsis arī maksājumu jomā: uzņēmums ir
noslēdzis sadarbības līgumus ar nozīmīgākajām Latvijas bankām, dodot
iedzīvotājiem iespēju apmaksāt Lattelekom, LMT, Tele2, Baltkom TV, Unilīzinga,
Delfi Internet, Statoil un daudzu citu (kopā 27) uzņēmumu rēķinus ar tiešā
debeta, elektronisko un mobilo maksājumu palīdzību. Nesen NMC sācis piedāvāt
arī modernu e-print&mail pakalpojumu sistēmu.
E-print&mail
NMC dāvana klientiem tieši uzņēmuma ceturtajā dzimšanas dienā ir gluži
jauns pakalpojums - e-print&mail, kas piedāvā pilnu datu nosūtīšanas
pakalpojumu paketi, sākot no informācijas pirmapstrādes līdz pat piegādei mājās
un uzglabāšanai elektroniskajā arhīvā. E-print&mail koncepcijas pamats ir
tieši iespēja saņemt papildpakalpojumus, jo pirms tam klientiem tika piedāvāti
tradicionālie pakalpojumi - izdrukas, aplokšņošana un nosūtīšana pa pastu.
Visi darbi tiek veikti atbilstoši augstākajiem kvalitātes
standartiem, kurus garantē gan zviedru un amerikāņu StreamServe un pašu
izstrādātā programmatūra, gan Šveices firmas Kern izgatavotās precīzās
iekārtas, gan jaudīgi Xerox divkrāsu lāzerprinteri, kuru iegādei uzņēmums
ieguldījis vairāk nekā miljonu latu.
Īpašs jaunums ir rēķinu elektroniska piestādīšana - pakalpojums,
kas jau guvis ievērojamu atsaucību klientu vidū. Uzņēmuma rēķini tiek
sagatavoti elektroniskā formā un noglabāti uz NMC servera. Klients saņem
e-pasta ziņojumu par jaunu rēķinu, ko viņš var aplūkot internetā, izmantojot
speciālu lietotāja vārdu un paroli. Tādējādi uzņēmumiem ir iespēja samazināt
papīra, drukas un pasta izdevumus. Jāpiebilst, ka rēķini ir identiski
drukātajiem eksemplāriem pēc krāsas, izmēriem un izvietojuma.
Uzmanības vērta ir arī jaunā iespēja sūtīt rēķinus nevis aploksnē,
bet uz īpaši apstrādātas, salocītas un aizlīmētas lapas. Šīs operācijas veic
viena vienīga moderna iekārta - t. s. PageMailer, kura stundas laikā spēj
apstrādāt līdz pat 18 000 lapu.
Un vēl: ar uzņēmuma jaunieveduma - ExtraNet sistēmas - palīdzību
NMC klienti, ievadot lietotāja vārdu un paroli, var interneta tiešsaistes
režīmā vērot un kontrolēt pasūtījuma izpildi. Datorā redzami visi darba posmi,
un klients, nezvanot uz NMC, var pats redzēt, vai viņa rēķini saņemti,
izdrukāti, salikti aploksnēs vai nosūtīti. Tādējādi klients var justies pilnīgi
drošs par darba izpildes termiņiem.
NMC klientiem tagad pieejama arī datu arhivācija - ērts, lēts un
ietilpīgs rēķinu, atskaišu un citu datu glabāšanas veids. Tā ir iespēja salikt
papīra kalnus tikai dažos CD diskos. Piemēram, vienā kompaktdiskā var salikt ap
260000 rēķinu lapu, kuras ir attēlotas oriģinālā izskatā, ar krāsainu uzņēmuma
logotipu un citu noformējumu.
NMC garantē pilnīgu konfidencialitāti un jebkurā laikā var
piedāvāt darbības pārskatus un pārbaudes. NMC labprāt uzklausa un apspriež
kvalitātes jautājumus, īpašas klienta prasības, kā arī jebkādas idejas, kas
varētu uzlabot drukāšanas pakalpojumus. Uzņēmums veic regulārus tirgus
pētījumus un dalās zināšanās ar klientiem, rīkojot seminārus gan par jauniem
pakalpojumiem, gan par nozares attīstību.
E-print&mail jauninājums ir iespēja izvēlēties kādu no četriem
diferencētajiem tarifiem, kuru cenu atšķirības nosaka papīra un aploksnes
kvalitāte un izpildes ātrums. Tā ir laba iespēja ietaupīt.
Par e-print&mail īpašo statusu liecina arī tas, ka NMC to
ieviesis pirmais Baltijā, un to no latviešiem gatavojas pārņemt arī Zviedrijas
pasts.
Uzticoties tādiem profesionāļiem, kādi strādā Nacionālajā
maksājumu centrā, klienti var neraizēties par nosūtītās informācijas
precizitāti, kvalitāti un termiņiem. Kopā ar NMC - ērtāki maksājumi un ērtāka
dzīve!
Anita KĻAVA
Lietišķiem cilvēkiem tik raksturīgais mūžīgais laika trūkums jau
izsenis rosinājis citus tikpat lietišķus cilvēkus dibināt uzņēmumus, kuri
palīdzētu ekonomēt viņu laiku, uzņemoties daļu pienākumu uz saviem pleciem. Bet
ne jau katram uzņēmumam var uzticēt tik svarīgu funkciju kā rēķinu vai reklāmu
nosūtīšanu klientiem. Latvijas Nacionālais maksājumu centrs (NMC) četros
darbības gados (dibināts 1998. gada 18. februārī) ir ieguvis pozitīvu bilanci
klientu uzticības bankā. Tas panākts, ne tikai precīzi ievērojot termiņus un
izpildot darbus visaugstākajā kvalitātē, bet arī ieviešot modernas tehnoloģijas
un aparatūru. Kurš gan negribēs sadarboties ar uzticamu un progresīvu partneri!
Zviedru pamatīgums, latviešu precizitāte
NMC nodrošina pasaules līmeņa pakalpojumus drukātās un
elektroniskās informācijas (maksājumu, reklāmu, paziņojumu, lietošanas
instrukciju) apmaiņā un loģistikā. Tas pamatoti uzskatāms par nozares līderi
Latvijā. NMC izmanto mūsdienīgu aparatūru, ar kuru iespējams nodrukāt un
ievietot aploksnēs divus miljonus rēķinu mēnesī. NMC cenšas iedibināt noteiktu
standartu maksājumu formām, kā arī izveidot viegli lasāmus un saprotamus
rēķinus. NMC īpašnieks ir Zviedrijas pasta meitas uzņēmums Swedgiro. Par NMC izstrādāto
pakalpojumu sistēmu ir ieinteresējušies arī citi Swedgiro uzņēmumi Igaunijā,
Lietuvā, Polijā, Somijā, kā arī pašā Zviedrijā.
Lielākās nozares, kuras pārstāv NMC Latvijas klienti, ir
telekomunikācijas, bankas, līzings, degvielas bizness, reklāma, komunālā
saimniecība. Plašu darbību NMC ir izvērsis arī maksājumu jomā: uzņēmums ir
noslēdzis sadarbības līgumus ar nozīmīgākajām Latvijas bankām, dodot
iedzīvotājiem iespēju apmaksāt Lattelekom, LMT, Tele2, Baltkom TV, Unilīzinga,
Delfi Internet, Statoil un daudzu citu (kopā 27) uzņēmumu rēķinus ar tiešā
debeta, elektronisko un mobilo maksājumu palīdzību. Nesen NMC sācis piedāvāt
arī modernu e-print&mail pakalpojumu sistēmu.
E-print&mail
NMC dāvana klientiem tieši uzņēmuma ceturtajā dzimšanas dienā ir gluži
jauns pakalpojums - e-print&mail, kas piedāvā pilnu datu nosūtīšanas
pakalpojumu paketi, sākot no informācijas pirmapstrādes līdz pat piegādei mājās
un uzglabāšanai elektroniskajā arhīvā. E-print&mail koncepcijas pamats ir
tieši iespēja saņemt papildpakalpojumus, jo pirms tam klientiem tika piedāvāti
tradicionālie pakalpojumi - izdrukas, aplokšņošana un nosūtīšana pa pastu.
Visi darbi tiek veikti atbilstoši augstākajiem kvalitātes
standartiem, kurus garantē gan zviedru un amerikāņu StreamServe un pašu
izstrādātā programmatūra, gan Šveices firmas Kern izgatavotās precīzās
iekārtas, gan jaudīgi Xerox divkrāsu lāzerprinteri, kuru iegādei uzņēmums
ieguldījis vairāk nekā miljonu latu.
Īpašs jaunums ir rēķinu elektroniska piestādīšana - pakalpojums,
kas jau guvis ievērojamu atsaucību klientu vidū. Uzņēmuma rēķini tiek
sagatavoti elektroniskā formā un noglabāti uz NMC servera. Klients saņem
e-pasta ziņojumu par jaunu rēķinu, ko viņš var aplūkot internetā, izmantojot
speciālu lietotāja vārdu un paroli. Tādējādi uzņēmumiem ir iespēja samazināt
papīra, drukas un pasta izdevumus. Jāpiebilst, ka rēķini ir identiski
drukātajiem eksemplāriem pēc krāsas, izmēriem un izvietojuma.
Uzmanības vērta ir arī jaunā iespēja sūtīt rēķinus nevis aploksnē,
bet uz īpaši apstrādātas, salocītas un aizlīmētas lapas. Šīs operācijas veic
viena vienīga moderna iekārta - t. s. PageMailer, kura stundas laikā spēj
apstrādāt līdz pat 18 000 lapu.
Un vēl: ar uzņēmuma jaunieveduma - ExtraNet sistēmas - palīdzību
NMC klienti, ievadot lietotāja vārdu un paroli, var interneta tiešsaistes
režīmā vērot un kontrolēt pasūtījuma izpildi. Datorā redzami visi darba posmi,
un klients, nezvanot uz NMC, var pats redzēt, vai viņa rēķini saņemti,
izdrukāti, salikti aploksnēs vai nosūtīti. Tādējādi klients var justies pilnīgi
drošs par darba izpildes termiņiem.
NMC klientiem tagad pieejama arī datu arhivācija - ērts, lēts un
ietilpīgs rēķinu, atskaišu un citu datu glabāšanas veids. Tā ir iespēja salikt
papīra kalnus tikai dažos CD diskos. Piemēram, vienā kompaktdiskā var salikt ap
260000 rēķinu lapu, kuras ir attēlotas oriģinālā izskatā, ar krāsainu uzņēmuma
logotipu un citu noformējumu.
NMC garantē pilnīgu konfidencialitāti un jebkurā laikā var
piedāvāt darbības pārskatus un pārbaudes. NMC labprāt uzklausa un apspriež
kvalitātes jautājumus, īpašas klienta prasības, kā arī jebkādas idejas, kas
varētu uzlabot drukāšanas pakalpojumus. Uzņēmums veic regulārus tirgus
pētījumus un dalās zināšanās ar klientiem, rīkojot seminārus gan par jauniem
pakalpojumiem, gan par nozares attīstību.
E-print&mail jauninājums ir iespēja izvēlēties kādu no četriem
diferencētajiem tarifiem, kuru cenu atšķirības nosaka papīra un aploksnes
kvalitāte un izpildes ātrums. Tā ir laba iespēja ietaupīt.
Par e-print&mail īpašo statusu liecina arī tas, ka NMC to
ieviesis pirmais Baltijā, un to no latviešiem gatavojas pārņemt arī Zviedrijas
pasts.
Uzticoties tādiem profesionāļiem, kādi strādā Nacionālajā
maksājumu centrā, klienti var neraizēties par nosūtītās informācijas
precizitāti, kvalitāti un termiņiem. Kopā ar NMC - ērtāki maksājumi un ērtāka
dzīve!
Anita KĻAVA