Aizvien vairāk klientu izvēlas Telehansa.net
Uznemumi ipaši aktivi sakuši izmantot Hansabankas
internetbanku telehanza
Telehansa.net ir īpaši uzņēmumiem
izstrādāta internetbanka, un tā kļuvusi par vienu no
populārākajiem produktiem uzņēmumos. Telehansa.net
jau izmanto gandrīz 17000 uzņēmumu vai 63 procenti no visiem Hansabankas
juridiskajiem klientiem. Programma ieguvusi īpašu popularitāti,
jo ikvienā posmā ir domāts par grāmatvežu,
uzņēmumu vadītāju ērtībām un
vajadzībām, to lietojot.
Telehansa.net funkcionalitāte arvien tiek uzlabota.
Piemēram, šogad tika ieviesta jauna sadaļa Finanšu tirgi.
Tā piedāvā uzņēmumiem iespēju izmantot
finanšu un akciju tirgu pakalpojumus ieguldījumu portfeļu
veidošanai un risku hedžēšanai (risku
samazināšanai ar finanšu tirgus instrumentu
palīdzību), valūtas konvertācijas un brīvo naudas
līdzekļu izvietošanu. Tāpat šajā sadaļā
var saņemt informāciju par jaunumiem un prognozēm finanšu
tirgos.
Ja
uzņēmums izmanto tādu finansējuma veidu kā faktorings,
tad debitoru uzraudzību tas nodod līzinga kompānijai. Līdz
ar to pats uzņēmums pastarpināti seko savu debitoru
kvalitātei. Faktoringa atskaites Telehansa.net nodrošina
uzņēmumiem precīzu informāciju par kārtējā
dienā apmaksātajiem faktoringa rēķiniem. Līdz šim
klienti atskaites no Hanza Līzinga saņēma pa pastu
reizi mēnesī, bet šī jaunā iespēja nodrošina
ātru informācijas nodošanu klientam. Faktoringa klienti
novērtē pakalpojuma ērtumu un izmanto to.
Jaunums
ir atskaites Telehansa.net par POS darījumiem
tirdzniecības vietās, kurās uzstādīti Hansabankas
POS termināli. Šie uzņēmumi var saņemt atskaites par
iepriekšējā dienā veiktajiem pirkumiem katrā
tirdzniecības vietā. Atskaitē uzņēmums var
aplūkot gan pirkuma summu, gan kartes numuru, kā arī bankai
samaksāto komisiju un summu, kas tiks pārskaitīta uz
norēķinu kontu. Saglabājot šo atskaiti Excel
formātā, uzņēmums var analizēt pirkumus,
samaksātās komisijas vai veidot statistiku.
Iespēju
importēt maksājumus no grāmatvedības programmām
izmanto uzņēmumi, kuriem ir daudz ikdienas transakciju. Šī
funkcija palīdz samazināt kļūdas maksājumos un
arī ieekonomēt laiku to ievadīšanai. Uzņēmuma
darbinieks var sagatavot Excel vai grāmatvedības
programmā arī algu sarakstu un importēt to Telehansa.net.
Šo sagatavi var izmantot vairākkārt, tādējādi
līdz minimumam samazinot laiku, kas tiek patērēts algu
grāmatošanai.
Elektronisko
norēķinu kanālu izmantotāju daudzums un popularitāte
šogad ir pieaugusi tieši reģionos. Visaktīvāk
elektroniskos maksājumu kanālus izmanto Jēkabpilī,
Valmierā un Siguldā, kur elektroniski apstrādāto
maksājumu īpatsvars ir 81, 79 un 77 procenti. Rīgā
internetbanku izmanto vēl aktīvāk, un 8592 procenti
maksājumu tiek apstrādāti elektroniski. Ir klienti, kuriem nav
interneta pieejas, bet kuri ir iecienījuši internetbankas kioskus, jo
maksājumu cenas internetbankā ir zemākas nekā
filiālē.
Ņemot
vērā straujo elektronisko darījumu un to lietotāju daudzuma
pieaugumu, Hansabanka pastiprināti pilnveido elektronisko
darījumu drošību. Esam ieviesuši pakalpojumu -
atzvanīšanas limiti. Ar to klients var noteikt savu maksājumu
apjoma limitu. Virs klienta noteiktās summas iesūtītais
maksājums netiek izpildīts bez klienta papildu piekrišanas.
Mēs sazināmies ar klientu un, tikai saņemot telefonisku
apstiprinājumu, to izpildām. Sākam piedāvāt kodu
kalkulatorus, kas ir elektroniska ierīce unikālu kodu
ģenerēšanai, kas nepieciešami, lai piekļūtu
internetbankai. Kodu kalkulators paaugstina transakciju drošību un ir
ļoti ērts lietošanā.
Maija TROPA,
Hansabankas Produktu un tirgus
izpētes nodaļas vadītāja
Telehansa.net ir īpaši uzņēmumiem izstrādāta internetbanka, un tā kļuvusi par vienu no populārākajiem produktiem uzņēmumos. Telehansa.net jau izmanto gandrīz 17000 uzņēmumu vai 63 procenti no visiem Hansabankas juridiskajiem klientiem. Programma ieguvusi īpašu popularitāti, jo ikvienā posmā ir domāts par grāmatvežu, uzņēmumu vadītāju ērtībām un vajadzībām, to lietojot.
Telehansa.net funkcionalitāte arvien tiek uzlabota. Piemēram, šogad tika ieviesta jauna sadaļa Finanšu tirgi. Tā piedāvā uzņēmumiem iespēju izmantot finanšu un akciju tirgu pakalpojumus ieguldījumu portfeļu veidošanai un risku hedžēšanai (risku samazināšanai ar finanšu tirgus instrumentu palīdzību), valūtas konvertācijas un brīvo naudas līdzekļu izvietošanu. Tāpat šajā sadaļā var saņemt informāciju par jaunumiem un prognozēm finanšu tirgos.
Ja uzņēmums izmanto tādu finansējuma veidu kā faktorings, tad debitoru uzraudzību tas nodod līzinga kompānijai. Līdz ar to pats uzņēmums pastarpināti seko savu debitoru kvalitātei. Faktoringa atskaites Telehansa.net nodrošina uzņēmumiem precīzu informāciju par kārtējā dienā apmaksātajiem faktoringa rēķiniem. Līdz šim klienti atskaites no Hanza Līzinga saņēma pa pastu reizi mēnesī, bet šī jaunā iespēja nodrošina ātru informācijas nodošanu klientam. Faktoringa klienti novērtē pakalpojuma ērtumu un izmanto to.
Jaunums ir atskaites Telehansa.net par POS darījumiem tirdzniecības vietās, kurās uzstādīti Hansabankas POS termināli. Šie uzņēmumi var saņemt atskaites par iepriekšējā dienā veiktajiem pirkumiem katrā tirdzniecības vietā. Atskaitē uzņēmums var aplūkot gan pirkuma summu, gan kartes numuru, kā arī bankai samaksāto komisiju un summu, kas tiks pārskaitīta uz norēķinu kontu. Saglabājot šo atskaiti Excel formātā, uzņēmums var analizēt pirkumus, samaksātās komisijas vai veidot statistiku.
Iespēju importēt maksājumus no grāmatvedības programmām izmanto uzņēmumi, kuriem ir daudz ikdienas transakciju. Šī funkcija palīdz samazināt kļūdas maksājumos un arī ieekonomēt laiku to ievadīšanai. Uzņēmuma darbinieks var sagatavot Excel vai grāmatvedības programmā arī algu sarakstu un importēt to Telehansa.net. Šo sagatavi var izmantot vairākkārt, tādējādi līdz minimumam samazinot laiku, kas tiek patērēts algu grāmatošanai.
Elektronisko norēķinu kanālu izmantotāju daudzums un popularitāte šogad ir pieaugusi tieši reģionos. Visaktīvāk elektroniskos maksājumu kanālus izmanto Jēkabpilī, Valmierā un Siguldā, kur elektroniski apstrādāto maksājumu īpatsvars ir 81, 79 un 77 procenti. Rīgā internetbanku izmanto vēl aktīvāk, un 8592 procenti maksājumu tiek apstrādāti elektroniski. Ir klienti, kuriem nav interneta pieejas, bet kuri ir iecienījuši internetbankas kioskus, jo maksājumu cenas internetbankā ir zemākas nekā filiālē.
Ņemot vērā straujo elektronisko darījumu un to lietotāju daudzuma pieaugumu, Hansabanka pastiprināti pilnveido elektronisko darījumu drošību. Esam ieviesuši pakalpojumu - atzvanīšanas limiti. Ar to klients var noteikt savu maksājumu apjoma limitu. Virs klienta noteiktās summas iesūtītais maksājums netiek izpildīts bez klienta papildu piekrišanas. Mēs sazināmies ar klientu un, tikai saņemot telefonisku apstiprinājumu, to izpildām. Sākam piedāvāt kodu kalkulatorus, kas ir elektroniska ierīce unikālu kodu ģenerēšanai, kas nepieciešami, lai piekļūtu internetbankai. Kodu kalkulators paaugstina transakciju drošību un ir ļoti ērts lietošanā.
Maija TROPA,
Hansabankas Produktu un tirgus izpētes nodaļas vadītāja